In Mof. 308 din 19.04.2019 a fost publicat Ordinul 635 privind modificarea/redenumirea ocupatiei de administrator imobile cu administrator de condominii, pastrand acelasi COD - 515303.
In Mof. 308 din 19.04.2019 a fost publicat Ordinul 635 privind modificarea ocupatiei de administrator imobile cu administrator de condominii, pastrand acelasi COD - 515303.
@ Eelly - verificati daca aveti obiect de activitate prestari servicii curatenie la PFA / administrator imobile.
Daca da, angajati locatara si facturati blocul pentru munca depusa, daca nu , nu amestecati lucrurile.
Conform reglementarilor in vigoare, blocul poate, angaja locatara cu CIM sau incheia contract prestari servicii cu o firma specializata in domeniu.
@ SCLIPEINICU, iluminatul partilor comune, functionarea liftului si revizia acestuia, interfoanele sunt contractate individual sau de catre asociatia mama, iar in cazul asta cine a semnat contractele.
Discutati cu dna avocat, daca va consiliaza in continuare si tineti cont de anumite detalii, chiar daca sunt pe legea 230.
Presedinta judecatoriei a facut asociatia, nu singura, posibil ca urmare a unei hotarari de consiliu local, etc.
Cine a intocmit dosarul de angajare si a angajat pe admin? In lipsa documentului care atesta calitatea de administrator, dosarul de angajare este nul, conf legis in vigoare.
Aveti ITM, SSM, MDRAP, Guvern, daca ati epuizat autoritatile locale, cat despre bani - la politie, chiar daca suma este mica pentru unii, consider ca v-a deranjat lipsa de onestitate si profesionalism a administratorului si nu numai a acestuia.
Incercati sa luati legatura cu organizatiile care se ocupa de problemele asociatiilor de proprietari, din judetele invecinate, poate va ajuta/consiliaza in problema dv.
@ iuliana Dragoi, v-ati dat raspunsul singura, mergeti la un avocat asa cum s-a mentionat, daca nu stiti cum sa abordati cu firma si ce sa-i cereti.
Actuala firma NU face incasari, plati, nu opereaza registru de casa, state de plata nu face decat generarea listelor dupa ce a primit toate documentele, iar pretul.
De verificat acordul de asociere in care sunt mentionate elemente de proprietate comuna, poate este prinsa si camera video sau nu, iar in actul de vanzare/cumparare poate este facuta vreo referire la plata facturilor de catre dezvoltator.
Camera video are o factura emisa pentru un beneficiar, care este acesta, poate are mentenanta, de cine este platita.
Sistemul de supraveghere a fost montat pentru a asigura siguranta/securitatea constructiei in intervalul cat a durat organizarea de santier.
Noii proprietari sa caute in actele de vanzare/cumparare vreo clauza de preluare/cumparare a acestui sistem de supraveghere si functie de ce gasesc sa actioneze.
@Ioan butnariuc, formularul 112 era actualizat inca din februarie 2018, datorita Ordinului 1209 publicat in MOF. 101/02.02.2018, unde se mentiona la Anexa 4, nr.crt. 4, ca nu se calculeaza si retine CAM pentru contractele de mandat din cadrul asoc.prop.
Aveti posibilitatea sa faceti corecturile respective in cadrul asociatiei si sa recuperati sau sa compensati sumele de la anaf.
succes.
@Virgiliahornea, functie de ce obiect de activitate aveti, administrare, cenzorat, se poate face doar administrare sau doar cenzorat pe PFA-ul respectiv.
@ flory-mr
Calitatea de proprietar, este o discutie.
Calitatea de membru, alta discutie.
Stiti ce documente atesta calitatea de proprietar si, pe care ati fi putut sa le cereti, sa fie prezentate in AG, la o sedinta de comitet, sau discutie amiabila intre parti.
S-a cerut in instanta sa se faca dovada calitatii de proprietar sau nu.