Nu sunt avocat,dar sunt un cetatean care a avut probleme cu eos ksi im privinta unei datorii la orange.Ei ate ameninta cu judacata pentru ca atat stiu.au niste pitzipoance care sunt studente la ase care sunt instruite sa faca asa ceva.In spatele acestor pitzipoance sunt niste juristi care te dau in judacata dupa vreo 2 ani si ceva de la cesionarea contractului in favoarea lor ca sa se adune multe penalitati care pot ajunge la peste 100%.eu am avut datorie de 21 de milioane,orange mi-a bagat penalitai pana la 42 iar apoi a cesionat contractul iar apoi baietii astia mi-au spus ca am de platit 100 si ceva.O sa va execute silit.Cel mai bine e sa va vindeti tot ce aveti in proprietate pe numele celor apropiati si nu mai aveti treaba.Poate sa va dea in judecata ca chiar daca obtine hotarare judecatoareasca poate sa si-o vare undeva brd-ul asa cum a facut in cazul meu orange-ul.
Buna ziua , am o intrebare in legatura cu un credit.Am facut un credit fara garantie pe firma , si am semnat in calitate de administrator dar si de garant.intre timp am vandut firma , si aceasta nu are capacitatea de a mai plati ratele.Banca vrea sa execute firma dar si pe mine ca persoana fizica daca nu achit restanta pana pe 1 iulie.Actualul unic actionar si administrator al firmei vrea sa vina la banca sa-si asume el raspunderea.Intrebarea este daca se poate schimba acel contract prin care eu sunt girant , sa devina el girant?si a doua intrebare este...banca este obligata se schimbe contractul sau doar daca doreste