Asociatie de proprietari a angajat o ingrijitoare imobil in septembrie 2012 cu CIM nedeterminat. In luna decembrie doamna a anuntat ca este insarcinata, iar in august 2013 a intrat in CIC, urmand a se intoarce la serviciu in iulie 2015. Pe parcursul celor 2 ani de CIC, doamna a lucrat fara forme legale la alte asociatii fiind vazuta de proprietarii din asociatia noastra, acum acestia refuzand sa o mai primeasca si sa o mai plateasca. Este insarcinata din nou (desi inca nu ne-a informat in scris). Intrebari:
1. O putem concedia prin desfiintarea postului, avand in vedere ca asociatiile de proprietari sunt asociatii nonprofit si functioneaza pe baza de BVC aprobat in AGA fara acordarea perioadei de preaviz intrucat nu mai avem cum sa o platim?
2. Avand in vedere starea ei, putem refuza la plata concediile medicale cu care este posbilil sa vina cand va afla ca s-a desfiintat postul? Asociatia noastra nu a recuperat banii de la CASMB nici acum pentru concediul de maternitate platit in anul 2012 acestei salariate.
3. Care sunt pasii de desfiintare a postului?
Buna ziua,
va rog frumos sa ma ajutati sa completez D112 pentru urmatoarea situatie:
- luna august 2013, perioada 01.08.2013 - 19.03.2013 - concediu de maternitate;
- luna august 2013, perioada 19.03.2013 - 31.08.2013 (si in continuare) - concediu crestere copil de pana la 2 ani.
Cum voi intocmi D112 pentru perioada de 2 ani ce urmeaza?
Suntem o asociatie de proprietari din Bucuresti. In luna septembrie 2102, conform legii, am angajat cu CIM femeia de serviciu. Dupa doua luni, aceasta ne-a instiintat ca este insarcinata. A nascut pe data de 8 iulie, iar acum, la noi figureaza in concediu de maternitate (dovedit cu certificat medical), dar ea lucreaza la un bloc alaturat unde, ca angajat cu conventie civila figureaza sotul aceseia, dar munca fizica o desfasoara ea. A fost vazuta de mai multi proprietari de la noi din bloc. Oare este corect? Ce putem face in aceasta situati?
Astazi am fost la executor. Anumite cheltuieli nu ni se iau in considerare (ex suma de 1000 cu care am platit avocatul pentru recus la succesiune). Pentru diferenta de bani pana la suma actuala din lista de plata nici nu a vrut sa auda. Intr-un final, o sa scoatem un certificat de grefa si sa vedem atunci. Executarea va incepe pentru suma de 8ooo si cateva cheltuieli de judecata care sunt aproape inca pe atat. De ce oare asociatiile de proprietari trebuie sa intampine asa ceva. Ele nu fac decat sa incaseze banii pentru utilitati si sa plateasca mai departe. Trebuie schimbata legislatia asociatiilor de proprietari sa putem executa "bunii proprietari" in baza listelor de plata.
Va rog, ajutati-ne!
Buna ziua,
Suntem o Asociatie de Proprietari din Bucuresti si avem urmatoare situatie:
- ne-am judecat 3 ani cu proprietara unui apartament din bloc. La data emiterii hotararii judecatoresti avea restanta suma de 8ooo lei. Cand am ajuns la executor, s-a constatat ca pentru acel apartament nu era succesiunea facuta (sotul fiind decedat). Un an si jumatate i-am facut si succesiunea. A facut si recurs la succesiune ca sa mai traga de timp. Abia acum 02.07.2013 am reusit sa avem si hotararea prin care este singura proprietara, timp in care de la suma de 8000 s-a ajuns la 22300 lei (fara cheltuieli de judecata... etc). Pe data de 04.09.3012, avem un alt proces pentru diferenta de la 8000 la suma actuala. Pana se va finaliza si acest proces, restanta va fi mult mai mare, plus alte cheltuieli de executare, pentru ca in paralel deschidem executarea silita pentru prima hotarare judecatoreasca. Deja am ajuns la capatul puterilor si la fundul sacului, un bloc intreg cu 176 de apartamente fiind in pericol de a nu mai avea facturile platite la utilitati. Tot timpul va trebui sa deschidem procese pentru diferente pentru ca si executarea dureaza niste luni de zile.
Va rog frumos, cine s-a mai confruntat cu o astfel de situatie si cum a reusit sa recupereze banii?#-o
Buna ziua!
Suntem o asociatie de proprietari din Bucuresti. In data de 28.08.2012 am incheiat contract individual de munca femeii de serviciu. Pana la aceasta data a a fost incheiata conventie civila, dar pentru lunile iulie si august 2012 a fost raportata ca venituri asimilate salariilor, cu plata tuturor contributiilor legale ( atat ale angajatorului cat si ale angajatului). Ulterior, in perioada martie 2011 - iunie 2012 la conventia civila i s-au platit doar CAS, Somaj si impozit pe venit.
Acum, in data de 07.01.2013 ne-a instiintat ca este insarcinata.
Ce drepturi are? Beneficiaza de concediu de risc maternal , concediu de maternitate si indemnizatie pentru crestere copil?
Cum vom recupera banii pe aceste concedii?
Cum ii vom face calculul la aceste drepturi?
Buna ziua, in cadrul unui proiect cofinantat din FSE trebuie sa achizitionez doua roll up-uri banner, in valoare totala de 60 E.
Ce documente justificateive trebuie sa intocmesc. Multumesc foarte mult