avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 437 soluții astăzi
Forum Activitate georgealex

Activitate georgealex

Buna ziua.
Vin si eu cu urmatoarea problema: societate care din 2009 pana in dec 2011 a apartinut de mari contribuabili, a depus bilant in forma lunga ( 2009 si 2010 ) si a fost auditat ( indeplinea 2 din cele 3 criterii pentru audit ). In 2011 nu mai indeplineste decat un criteriu.
Intrebarea este: ce fel de bilant trebuie intocmit si daca mai trebuie ca societatea sa fie auditata?
Va multumesc
Buna ziua tuturor.
Am o problema in legatura cu ajustarea bunurilor:
1. firma achizitioneaza bunuri imobile-apartamente si terenuri- in anul 2008. Dintre aceste bunuri, doar 2 sunt facturi cu TVA, pe restul scrie Scutit fara drept de deducere. De ce? Care ar fi temeiul legal?
2. in 2009 un teren este vandut sub pretul de achizitie. Trebuia facuta ajustare?
3. pentru bunurile care au ramas in patrimoniu trebuia facuta ajustare?
Va multumesc anticipat.
Buna ziua.
Am nevoie de ajutorul dumneavostra pentru urmatoarea speta: e vorba de un apartament pe care as dori sa il cumpar prin contract de vanzare-cumparare, dar as dori sa stiu la ce sa ma astept in viitor. Deci...apartamentul apartine tatalui familiei; acesta l-a dobandit printr-un act de DONATIE de la sotia/concubina lui(de care s-a despartit)-50% si de la unul din copii-50%. Familia are 3 copii, iar copiii nu au la randul lor descendenti.Actul de donatie intre cei 3 este fara clauze.
Astept raspunsurile dumneavostra si eventualele intrebari, in cazul in care nu am descris toate detaliile cazului.
Va multumesc.
Buna ziua.
Am o societate care "achizitioneaza" o parte din cartile sociale ale altei societati. Imi puteti spune care ar fii inregistrarile contabile la aceasta societate?
Va multumesc anticipat.
Buna ziua. Am urmatoarea intrebare: cum inregistram achizitionarea unui autoturism din strainatate in cazul unei societati care nu are una din activitatile exceptate(transport, taxi etc)?Se face in continuare taxare inversa si autofacturare?
Va multumesc anticipat.

Buna seara.
Am o intrebare: am o societate care achizitioneazamarfuri din hartie gen prosoape, hartie igienica pe care le comercializeaza mai departe pe baza de contracte cu alte societati.. Produsele se livreaza pe baza de aviz. Factura trebuie facura pana la sfarsitul lunii sau, ca in celelalte cazuri pana la 15 ale lunii urmatoare? In cazul in care nu se lucreaza pe gestiuni/articole, pe ce baza se face descarcarea?
Am o intrebare: am o soc care achizitioneaza "produse" din hartie gen prosoape, hartie igienica. Aceasta societate incheie la randul ei contracte cu alte soc din tara prin care le livreaza, lunar,necesarul de produse de acest fel. Produsele se livreaza pe baza de aviz. Ce acte se intocmesc? NIR, bon consum si in cat timp tbfacuta factura finala?
Va multumesc anticipat