avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 886 soluții astăzi
Forum Activitate Diana Vladu

Activitate Diana Vladu

Buna ziua!

In anul 2003 am incheiat o succesiune dupa bunica mea decedata , impreuna cu fratele meu.Noi suntem mostenitorii unici si legali ai bunicii.Succesiunea s-a dezbatut la momentul respectiv doar pe imobil, o garsoniera pe care o avem avum noi doi, fratii in co-proprietate.In succesiune atunci, nu s-au mai introdus alte bunuri mobile (bijuterii, ceasuri, tablouri), pentru ca bunica nu avea bunuri de asemenea natura.Acum un timp, prin lucrurile bunicii , am descoperit niste carnete cec , pe care dorim sa le introducem intr-o noua succesiune pentru bunuri mobile.
Am fost cu ele la o sucursala Cec Bank, mi s-a spus ca sunt valabile , mi s-a trecut soldul cu dobanda aferenta si acum urmeaza sa merg la notar pentru a rezolva problema prin succesiune.

Va rog sa-mi spuneti exact cum se procedeaza in acest caz.Ce pasi se urmeaza si care sunt costurile(exclusiv onorariu notarului).V-as fi recunoscatoare pentru orice detalii.Fratele meu, poate ceda partea lui, in favoarea mea?( pentru ca el e foarte ocupat si nu poate lipsi oricand de la serviciu)

Multumesc pt ajutor!

Multumesc
Peruschi a scris:

davidoff a scris:

Va rog frumos sa ma ajutati cu niste lamuriri.
Cum este mai avantajos pentru mine, sa mut o societate de la Bucuresti la Ilfov, sau sa o inchid pur si simplu si sa imi fac o alta firma? Care sunt pasii pentru inchiderea definitiva a unei societati care nu are activitate?



Daca radiati societatea atunci va va costa mai mult + costurile de infiintare a altei societati in Ilfov. Dupa parerea mai mai bine schimbati sediul social, dintr-un judet in altul. Radierea societatii este un proces de durata, care implica si un control de fond de la Fisc.
Procedura de schimbare a sediului social dintr-un judet in altul o gasiti la adresa: [ link extern ]


Ma intereseaza si pe mine tema.Puteti sa-mi spuneti ce inseamna mai exact acel control de la fisc, in cazul in care printre documente se depund diverse balante, certificat de la Administratia Fiscala? As dori niste explicatii mai pe larg.
multumesc!
Răspuns la discuția Sediu social si spatiu inchiriat
Este posibil sa-mi raspuna un avocat la aceasta intrebare? Multumesc !
Răspuns la discuția Sediu social si spatiu inchiriat
corneliamagda a scris:

Pe dumneavoastra va intereseaza daca este legal sau daca se poate?
Legal nu este.


Nu inteleg de ce nu este legal.Proprietarul detine garsoniera impreuna cu fratele lui.Intre ei , la constituirea societatii s-a facut un contract de comodat pe aceasta garsoniera, care s-a depus ca document justificativ la Registrul Comertului.Acum unul din cei doi frati care este si administratorul societatii comerciale , doreste ca acest spatiu sa fie inchiriat unei persoane fizice , iar sediul social sa ramana acolo.
Va rog sa-mi explicati de ce nu se poate si ce nu este legal.Multumesc!
Răspuns la discuția Sediu social si spatiu inchiriat
Da, exact asa era intrebarea.Din ce imi raspundeti dvs,inteleg ca se poate.Vreau numai sa va intreb, daca exista o lege ceva si un pasaj din ea, care sa exprime clar aceasta posibilitate.
V-as fii foarte recunoscatoare.

Mentionez ca proprietarul garsonierei este unicul administrator al societatii si tot el doreste inchirierea spatiului catre o persoana fizica.
Buna ziua!

Doresc sa ma lamuriti si pe mine cu cateva explicatii.Cunosc pe cineva care detine o firma cu sediu social in garsoniera unui bloc.De asemenea, aceasta persoana doreste sa inchirieze garsoniera unei persoane fizice si doreste sa stie , daca spatiul poate fii inchiriat fara a modifica actele la Registrul Comertului, adica de a gasi alt sediu social.Ceea ce vrea sa stie persoana, este lucrul urmator: daca cele doua lucruri sunt compatibile din punct de vedere legal.Multumesc si astept raspunsul dvs!
Buna seara!

In momentul de fata detin o garsoniera pe care doresc sa o inchiriez in baza unui contract pe o perioada de 12 luni.In acelasi timp, eu sunt in concediul de crestere copil, pana in luna aprilie 2011, si in pararel sunt administratorul propriului srl, infiintat acum 6 luni, dar care inca nu a realizat venituri:

Intrebarile mele sunt urmatoarele:

1.La o chirie declarata de 500 ron lunar, care este taxa pe care trebuie sa o platesc lunar sau anual- nu cunosc!!- pentru asigurarile de sanatate?( pentru ca am inteles ca asa se procedeaza acum in momentul in care inchei un contract de inchiriere )
2 Pot , ca de exemplu, dupa luna aprilie 2011 cand mi se incheie cic-ul, sa optez pentru o asigurare de sanatate platita direct la CAS, si sa-mi spuneti , daca de fapt, taxa din contractul de inchiriere reprezinta de fapt asigurarea de sanatate ce consfinteste si calitatea de asigurat in cazul unei imbolnaviri sau inscrieri la medicul de familie?
3 Pot sa folosesc asigurarea sotului meu, pentru a beneficia de calitatea de co-asigurat, el fiind angajat asigurat.

Va multmesc anticipat pentru raspunsuri, am mare nevoie de ajutor!
Răspuns la discuția Certificat producator
Imi raspunde si mie cineva, va rog??
Buna ziua! Detin momentan un srl care are ca obiect de activitate vanzare de carti personalizate pentru copii prin magazin virtual si cu amanuntul.Pe langa aceasta activitate, doresc sa dezvolt o activitate de manufacturare de bijuterii si tricotaje , pe care sa le pot vinde ulterior la targuri, piete si expozitii.

Va rog sa-mi spuneti de ce coduri caen am nevoie, si daca stiti cumva daca pot sa obtin o dovada ca produsele manufacturate sunt proprietatea mea, adica eu le confectionez.De asemenea, daca pentru comertul din targuri si expozitii pot folosi aceasi casa de marcat fiscala ca cea pe care fac vanzarea cartilor momentan?

Va multumesc si astept raspunsul dvs!
Buna ziua!
Sunt si eu in procedura de infiintare a unei firme si am nevoie de ajutorul dvs.Firma va avea ca obiect de activitate distribuirea si manufacturarea (prin manufacturare se intelege in cazul de fata ca eu primesc materialele pentru carte si le asamblez, fara a necesita tipografie pentru acest lucru)De asemenea, tot acolo vreau sa fie si punctul de lucru.Am obtinut acordul persoanelor cu care ma invecinez in bloc, insa dna presedinta de asociatie si dna administrator, nu vor sa-mi completeze partea corespunzatoare de document, pentru ca eu imi deschid si punct de lucru acolo(chipurile ele au mai dat aprobare pentru sediu , nu si cu punct de lucru).Intrebarile mele sunt urmatoarele:

Atat timp cat activitatea mea nu produce zgomot in bloc, deoarece folosesc un calculator , si o sa vin zilnic sa lucrez de la el, cu ce ma pot ele constrange sa nu-mi deschid punct de lucru??(care e diferenta daca am sediu sau sediu + punct de lucru?)

Dna administrator imi cere inainte sa-mi dea hartia pe care eu i-am dat-o sprea aprobare, codul CAEN aferent activitatii pe care o desfasor. e legal? din ce stiu eu, intai se depun documentele, inclusiv aceasta hartie de la asociatie , dupa care se elibereaza acest cod.

Puteti sa-mi spuneti totusi, care este codul CAEN, manufacturare si comercializare decarti pentru copii?

Multumesc, astept cu interes raspunsul dvs.