avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 711 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Impozite, taxe şi timbrul de ... Umpic de ajutor va rog
Discuție deschisă în Impozite, taxe şi timbrul de mediu 2013. Legalitate şi interpretare juridică

Umpic de ajutor va rog

Ce se poate intampla in cazul nemajorarii capitalului social la un SRL cu datorii catre bugetul de stat
Cel mai recent răspuns: Suburbia , utilizator 12:23, 12 Martie 2007
Nr.crt. Firma Nr. inregistrare RC
Cod Fiscal Stare firma Data ultimei inregistrari la RC
1. ELECTRODINAMIC SERVICII SRL
Judet :Cluj, Localitate :CLUJ-NAPOCA J12/2172/1994
6053624
- dizolvare de drept nemajorare capital cf.L314
- Bilantul anual nedepus la Registrul Comertului pe anul 2003
- Bilantul anual nedepus la Registrul Comertului pe anul 2004
- certificat de inmatriculare nepreschimbat in termenul legal
- Bilantul anual nedepus la Registrul Comertului pe anul 2005 01.07.2005

Ce credeti, s-ar putea redeschide firma?
Ce trebuie sa fac sa pot sa o redeschid
nu se poate redeschide firma.
dizolvarea de drept este o sanctiune aplicata agentilor economici care si-au lasat firma in nelucrare.
concret firma dvs. s-a dizolvat de drept pentru ca nu v-ati majorat capitalul social la timp.
mai mult, nici nu v-ati preschimbat certificatul de inmatriculare, iar pentru asta exista tot sanctiunea dizolvarii de drept conform legii 359/2004.
daca inregistrati debite la stat, posibil ca AFP Cluj sa fi facut cerere pentru numirea unui lichidator.
daca nu aveti numit lichidator, pasul logic pe care trebuie sa-l faceti este angajarea unui lichidator sa va faca lichidarea.
asta presupune cheltuieli si complicatii nebanuite.
sfat: uitati ca aveti aceasta firma. s-ar putea sa se radieze din oficiu si scapati de toate problemele...
Daca stiti cum poti deschide un ONG, ce acte sunt necesare si cat timp dureaza.Acest ONG trebuie deschis pentru a putea primi sponsorizari din partea unor firme pentru un film anti drog.
PROCEDURA ÎNFIINŢÃRII PE SCURT
Pasul I. Obţinerea dovezii privind disponibilitatea denumirii de la Ministerul Justiţiei - Direcţia relaţii cu publicul şi cooperare cu ONG.
În acest sens se depune o cerere, conform modelului din anexă şi o taxă în cuantum de 50.000 lei. Taxa se achita în contul bugetului de stat nr. 20210130 - "Alte venituri de la instituţii publice", de către persoanele fizice, împuternicite de asociaţie, la orice unitate a Trezoreriei Statului sau a Casei de Economii şi Consemnaţiuni, indiferent de domiciliu.
Plicul trimis la Ministerul Justitiei pe adresa: Str. Apolodor nr.17 sector 5 Bucuresti, trebuie sa contina chitanta in original, si un plic auto-adresat cu tibru. El trebuie trimis recomandat cu confirmare de primire

Pasul II. Redactarea statutului

Pasul III. Autentificarea statutului şi a actului constitutiv la Biroul Notarului Public. În acest moment este necesară dovada privind disponibilitatea denumirii. Recomandăm autentificarea în patru exemplare şi legalizarea a două copii.

Pasul IV. Obitinerea avizului de la Ministerul de Resort , conform Ordonantei 37/2003

Pasul V. Înscrierea asociaţiei în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor aflat la grefa judecătoriei în a cărei rază teritorială îşi are sediul.
Actele necesare în vederea înscrierii sunt următoarele:
 cerere, conform modelului prevăzut în anexă
 actul constitutiv şi statutul - un exemplar autentic şi două copii legalizate
 dovada privind disponibilitatea denumirii
 dovada existenţei sediului asociaţiei
 taxa de timbru şi timbru judiciar.
Detalii tehnice
Ordonanţa Guvernului nr. 26/2000 simplifică întrucâtva procedura de constituire a ONG-urilor . în prezent, infiinţarea unui ong presupune parcurgerea următoarelor etape:
a) asocierea a minimum trei persoane in cazul asociatiilor sau Identificarea obiectivelor viitoarei fundaţii.
b) constituirea unui patrimoniu.
c) determinarea organelor de conducere şi control
d) redactarea actului constitutiv.
e) redactarea statutului
f) prezentarea dovezii eliberate de Ministerul Justitiei privind disponibilitatea denumirii noii asociatii.
g) avizul ministerului sau organului de specialitate al administraţiei publice centrale în a cărui sferă de competentă îsi desfăsoară activitatea.
h) formularea cererii de înscriere a ONG-ului în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor.

Alte discuții în legătură

Firma in lichidare. ce pot face? cata.bogdan cata.bogdan Buna ziua, Am o firma inregistrata in 2003 care nu a avut niciodata activitate. Nu am taiat factura pentru nimic, nu am prestat servicii, deci activitate ... (vezi toată discuția)
Va invitam sa postati Admin Admin Probleme legate de Infiintarea, actele necesare, activitatile permise de lege, administrarea activitatii, desfiintarea si orice alte probleme legate de ... (vezi toată discuția)
Infiintare ong! artemisdm artemisdm Va rog sa ma ajutati, intr-o problema! Doresc sa infiintez un ONG cu maxim 15 persoane, in domeniul social care sa functioneze in mediul rural! Care sunt pasii ... (vezi toată discuția)