Buna seara,
Parte integranta a unei situatii incurcate ce dureaza de mai bine de 1 an, ma confrunt cu urmatoarele:
- contract telefonie mobila cesionat catre firma recuperare
-in urma nenumaratelor insistente si somatii s-a recurs la platirea acestei facturi si s-a lichidat dosarul;
-intre timp investigatiile continua (abonatul a avut 2 numere de telefon) si chiar firma de telefonie mobila mi-a oferit un extras de cont (fara ca eu sa cer detalii despre numarul cesionat) in care am descoperit nereguli pentru facturi ce au precedat factura mentionata in dosarul de lichidare de la compania de recuperare
-in aceste conditii eu mai am dreptul sa cer informatii referitoare la neregulile descoperite in acel extras de cont, si daca da cui?
Va multumesc.
Exact asa s-a si procedat la momentul respectiv, am anuntat compania, iar acestia, pentru a o remedia, au creat un al 3-lea cod client (clientul detinand la momentul respectiv 2 numere de telefon, dar pe o factura se inregistrau 2 numere de telefon iar pe cealalta, in paralel numai unul, suma celor 2 facturi nefiind in concordanta cu realitatea). Numai ca dupa ce s-a creat cel de-al 3-lea cod nu s-a inchis primul si a ramas restanta. Raspuns la e-mail-ul de sesizare a unor nereguli nu am mai primit, dar am zis ca s-a terminat. Peste 2 luni de la crearea acestui nou cod pe facturi au aparut taxe de reziliere, iar peste aproximativ un an am fost contactati de catre firma de recuperare care pretinde achitarea a 2 coduri, iar compania pretinde achitarea celui de-al treilea. Mentionez ca despre taxele de reziliere aparute din senin s-a discutat numai telefonic. (am aflat intre timp ca asta a fost o greseala din partea noastra)
In momentul de fata se asteapta explicatii din partea amandurora, noi dandu-le un termen limita, nemaisuportand situatia. Urmatorul pas -> OPC si mediatizare .... Situatia este foarte clara, oricat au incercat dumnealor sa ofere date nedetaliate, noi avand documente pentru orice afirmatie o facem catre dumnealor, iar dumnealor argumenteaza cu ati spus ca/ati spus sa .......
Trebuie nervi de otel si rabdare cat cuprinde.
Va multumesc pentru raspunsuri.