cazacioc a scris:
Daca in contractul cu locatorul nu aveti clauza prin care vi se permite subinchirierea nu puteti sa inchiriati sau sa incheiati un contract de comodat cu a doua firma.La ORC cand a doua firma va dori sa inregistreze punctul de lucru i se va cere pe langa contractul de inchiriere/ comodat si actul proprietate al spatiului precum si contractul de inchiriere dintre proprietar si dvs.Daca in contractul de inchiriere dintre dvs.si proprietarul spatiului nu este o clauza prin care vi se acorda dreptul de a subinchiria, atunci ORC va refuza pentru a doua societate inregistrarea punctului de lucru.
In fine, daca exista acordul proprietarului pentru subinchiriere si exista open space, va trebui sa-l impartiti, pentru a delimita spatiile celor doua puncte de lucru.Asta pentru ca dvs. subinchiriati/comodatati, o parte din spatiul pe care deja il aveti inchiriat. Daca nu faceti asa, ORC va refuza inregistrarea punctului de lucru.
Chiar si in situatia in care o persoana fizica ar fi asociat in ambele firme, cele doua firme trebuie sa aiba contracte de inchiriere separate incheiate cu proprietarul, pentru punctele de lucru.
Bafta!
Daca obtin acordul proprietarului si fac o anexa la contractul de inchiriere, apoi fac un contract de comodat intre firma mea si firma care vrea sa-si deschida punctul de lucru acolo, sunt obligata si sa delimitez spatiul respectiv desi sunt administrator la cele 2 firme care au acelasi obiect de activitate? Imi e un pic cam peste mana treaba asta...nu prea vad sensul si obligativitatea, atata timp cat ambele firme sunt de acord. Ar putea cineva sa-mi dea amenda pt ca nu am delimitat spatiul?