buna ziua ,
as dori daca se poate sa ma lamuriti si pe mine in legatura cu firmele infiintate la noi in asociatie .
suntem o asociatie formata din 2 scari
fiecare apartament de la parter care da spre bulevard are infiintata cate o firma
la scara A avem :
1. o frizerie unde patron este si proprietar al apt.care nu a zidit usa care da in casa scarii dar a construit scarii ptr a intra din afara , are contr.de plata cu ADP si Apa canal .
2. o farmacie unde patroana este proprietara apt. care a zidit si usa ce da in casa scarii si a construit scarii in afara blocului , are contr.de plata cu ADP si Apa canal
la scara B avem :
1.un sediu de calculatoare unde patron este proprietarul apt. este inchis si nu este folosit de un an si ceva
2. avem un apart. in care s-a deschis in fiecare camera a acestuia cate o firma ca re sunt cu chirie la proprietarul apt. adica in buc. un laborator foto , in sufrgerie un magazin de pompe funebre si in dormitor o casa imobiliara , toti patronii de la aceste inst.au spus ca au incheiate contracte cu ADP si Apa Canal .
proprietarul apt. nu a zidit usa care da in casa scarii dar a construit la toate cele 3 camere scarii ptr a intra in apt.
intrebare :
va rog frumos sa imi spuneti ce documente trebuie sa intocmeasca si sa le ceara administratorul cat si presedintele acestei asoc. pentru a fi in regula cu legea si cum este bine sa fie trecuti in listele de plata intretinere lunara .
ce copii dupa documente trebuie sa aiba la dosar admin. pentru a intocmii lista de plata corect lunar .
la sedinte parerile sunt impartite
va multumesc anticipat .
Dupa "instalarea" noului administrator, vom lua problema spre rezolvare, cu siguranta. Pentru a nu fi pe o pozitie gresita la intrevederea cu acesti proprietari, trebuie sa ma informez in prealabil asupra unei sfere cat mai largi a situatiilor in care ne-am putea afla ca asociatie, vis-a-vis de proprietatile sau "ne-proprietatile" detinute de cei care ne cer daune si reparatii pe banii nostri, deoarece nici mie nu-mi plac situatiile cand cineva vine la intalnire fara sa-si faca temele, dar cu pretentia ca e detinatorul adevarului absolut...
Revin asupra subiectului legat de firmele de la parterul blocului cu o intrebare legata de subsol:
o parte a subsolului, prin care trec conducte de incalzire si de evacuare a apelor uzate, poate avea intr-un act de vanzare-cumparare (si in releveu), denumirea de... BECI?
In actul de vanzare-cumparare, al domnului care se vrea proprietar peste bucata de subsol, aceasta portiune, in suprafata de 40mp, este denumita... BECI si...NU ESTE INCADRAT CA SUPRAFATA UTILA!
Ceea ce nu mai exista in nici un alt act, dintre actele celorlalti proprietari din tot blocul, desi sunt si altii care detin spatii comerciale la parterul blocului...
Iar, Cartea tehnica, in care, probabil ca ar trebui sa gasim destinatia initiala a acestui spatiu din subsol... nu se gaseste.
Nu cumva este doar subsol tehnic si nu beci? Si a fost modificat printr-un act ulterior celui initial, incheiat la prima vanzare?