avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 702 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... inventar cu probleme
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

inventar cu probleme

Buna ziua. Lucrez ca gestionar intr-un magazin care vinde produse de papetarie. O data la cateva luni se face inventar la care de fiecare data se iese minus 2-3 mii lei, bani care mi se imputa din salaiu. Problema e ca nu exista un inventar la care sa nu iasa minus acestre sume destul de mari. Cum as putea sa verific daca aceste inventare sunt corecte sau nu ? Sefa mea are si un depozit de produse de papetarie si tot timpul face transfer de produse dinspre depozit spre magazin si invers.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:18, 13 Decembrie 2010
Ce trebuia sa intelegeti este ca nu ITM-ul poate dispune restituirea sumelr su imputarea lor din salariul celor ce se fac vinovati , si doar instanta, in urma unui proces.Oricum , retinerea fara hot jud. este ilegala si daca erati vinovat
am inteles. si sa zicem ca angajatorul ma actioneaza in instanta si dovedeste ca in urma inventarului lipseste o suma de bani, pana la urma instanta ma va obliga sa achit angajatorului lipsa respectiva, nu ? + eventuale cheltuieli de judecata ? as vrea mai multe detalii va rog
deci pana la urma cum ma sfatuiti sa fac in situatia asta ?
Faceti actiune in instanta care se depune la Tribunalul in a carui raza aveti domicilu, aceasta fiind scutita de plata taxelor judiciare.
Puteti depune in acelasi timp si o sesizare la ITM.
si nu trebuie sa cheltui bani cu avocat si alte? ma gandeam daca as avea vreo sansa de castig

Alte discuții în legătură

Nu am primit salariul IuLiKSb IuLiKSb Buna. am si eu o problema.Este primul meu voc de munca si deja am intampinat probleme la care nu m-as fi astptat. M-am angajat l un magazin in mall-ul din ... (vezi toată discuția)