Buna ziua,
Am un angajat care nu a mai avut carte de munca pana acum. Carnetele de munca ale firmei se tin la ITM. Cand depun acesta carte trebuie sa completez ceva in ea(daca da care rubrici), sau va fi completata de ITM?
Buna ziua!
Si eu am un angajat care nu a mai avut carnet de munca. Am obtinut un carnet de munca nou pentru respectivul angajat, dar acesta doreste sa-i completez carnetul si cu activitatea din urma, de dinainte de a avea carnetul, pe baza unor documente pe care urmeaza sa mi le aduca. Intrebarea este cum completez in cartea de munca activitatea desfasurata la alte societati? Cum procedez la incetarea contractului de munca? Se mai stampileaza si semneaza de director? Multumesc!
Pe baza adeverintelor de vechime vizate de catre ITM se poate trece in carnetul de munca si aceste perioade.
Mai intai se face deschiderea carnetului de munca la actualul angajtor si apoi se trec in ordine cronologica adeverintele respective.
In final se trece decizia de incetare de la locul de munca actual. Daca societatea are aprobare de completare si pastrare a carnetelor de munca, atunci dupa decizia de incetare se semneaza si se stampileaza de catre directorul societatii.