avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 850 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale evidenta intrari-iesiri
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

evidenta intrari-iesiri

Daca un srl desfasoara 2 activitati diferite :prestari servicii si distributie produse se pot tine la acelasi sediu 2 dosare de intrari-iesiri pentru fiecare activitate? multumesc
Cel mai recent răspuns: oana-elena37 , utilizator 16:46, 3 Mai 2008
orca a scris:
[


Dar normal si acelea -decizii, faxuri- trebuie sa se regaseasca in registrul general. Amenzile date de Arhivele Nationale pentru nereguli de acest gen - evidenta dubla - sunt mari


A tine trei registre separate nu inseamna evidenta dubla, evidenta este una singura, doar ca impartita in trei in cazul discutat ;); asa este, de preferat ar fi ca societatile sa aiba un singur registru insa ce te faci daca ITM-ul te cheama la control (la sediul lor) cu registrul de decizii, lasi registratura fara registru in acest timp? #-o
avn a scris:

orca a scris:
[


Dar normal si acelea -decizii, faxuri- trebuie sa se regaseasca in registrul general. Amenzile date de Arhivele Nationale pentru nereguli de acest gen - evidenta dubla - sunt mari


A tine trei registre separate nu inseamna evidenta dubla, evidenta este una singura, doar ca impartita in trei in cazul discutat ;); asa este, de preferat ar fi ca societatile sa aiba un singur registru insa ce te faci daca ITM-ul te cheama la control (la sediul lor) cu registrul de decizii, lasi registratura fara registru in acest timp? #-o


Hai sa spunem ca nu am fost suficient de explicita . La baza emiterii unei decizii sta un act- o cerere sa zicem 22 din data x, care apare inreg in reg general, in momentul in care emiti decizia , la nr. de inreg ea va avea acelasi nr 22 din data emiterii dec cu cererea - indiferent ca in reg de decezii e dec 100. Cind obtii toate semnaturile si dec devine oficiala secretarul sau alta pers care face mentiunile in reg de intrari - iesiri va face conexiunea adica la cererea cu nr. 22 va trece nr decizie si data emiterii, sunt niste rubrici care trebuie completateobligatoriu in reg.
Corect, ceea ce spui tu e valabil la bugetari insa la societatile cu capital privat, asa cum spuneam anterior, cererea de care faceai vorbire primeste un numar de intrare din registrul de intrare - iesire iar decizia privitoare la continutul cererii primeste un numar din registrul de decizii, iar in baza deciziei respective i se da un raspuns la cerere care va avea acelasi numar de intrare doar ca i se aplica stampila de iesire si in acest fel se inchide circuitul iar deciziile pot fi urmarite mult mai usor, fara a fi nevoie sa rasfoiesti tot registrul de intrare - iesire printre cereri, fax-uri, comenzi si toata cealalata corespondenta. De asemenea, am intalnit SA-uri care tin si un alt registru (atat scriptic cat si electronic) separat pentru contracte - este alegerea lor si apropo, ce legatura are Legea 16 cu registrul de intrare - iesire? Din cate stiu eu Legea arhivelor se refera la intrarea - iesirea unitatilor arhivistice (parca asa le zice, nu mai retin exact) din cadrul arhivelor, nicidecum la intrari - iesiri de documente din unitate:(
avn a scris:

Corect, ceea ce spui tu e valabil la bugetari insa la societatile cu capital privat, asa cum spuneam anterior, cererea de care faceai vorbire primeste un numar de intrare din registrul de intrare - iesire iar decizia privitoare la continutul cererii primeste un numar din registrul de decizii, iar in baza deciziei respective i se da un raspuns la cerere care va avea acelasi numar de intrare doar ca i se aplica stampila de iesire si in acest fel se inchide circuitul iar deciziile pot fi urmarite mult mai usor, fara a fi nevoie sa rasfoiesti tot registrul de intrare - iesire printre cereri, fax-uri, comenzi si toata cealalata corespondenta. De asemenea, am intalnit SA-uri care tin si un alt registru (atat scriptic cat si electronic) separat pentru contracte - este alegerea lor si apropo, ce legatura are Legea 16 cu registrul de intrare - iesire? Din cate stiu eu Legea arhivelor se refera la intrarea - iesirea unitatilor arhivistice (parca asa le zice, nu mai retin exact) din cadrul arhivelor, nicidecum la intrari - iesiri de documente din unitate:(

Sunt foarte putine legi care se aplica bugetarilor si privatilor nu .
Vezi art 1 din l 16 / 96 cu mod si completari
Constituie izvoare istorice şi alcătuiesc Fondul Arhivistic Naţional al României documentele create de-a lungul timpului de către organele de stat, organizaţiile publice sau private economice, sociale, culturale, militare şi religioase, precum şi de către persoanele fizice. Acestor documente statul le asigură protecţie specială, în condiţiile prezentei legi.
si vezi si instructiunile de aplicare a legii si dupa aceea mai discutam - p.j creatoare si detinatoare de documente raspund de evidenta, inventarierea, selectionarea , pastrarea si folosirea lor in conditiile legii
In concluzie pot sa tin un registru intrari-iesiri pentru inregistrare contacte prestari servicii si decizii si unul pentru cereri, oferte, etc privind activitatea de distributie? In afara de numarul de ordine, se pot adauga si litere de exemplu R pentru receptie , 00072R/ 4.03.08, C pentru cerere, 00056C/4.03.08, O pentru oferta, 0007O/4.03.08?Trebuie data decizie pentru a nota astfel in registru?

Alte discuții în legătură

Roi ludeea ludeea Este obligatoriu registrul de intrari /iesiri la o unitate ? Multumesc! (vezi toată discuția)
Registrul intrare -iesire ContSters68776 ContSters68776 Buna ziua! Am nevoie de putin ajutor in ceea ce priveste completarea registrului de intrari iesiri. Nelamuririle mele sunt: 1. Acest document se completeaza ... (vezi toată discuția)
2 registre de intrare - iesire intr-o institutie publica mihaidt mihaidt Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu o problema. in cazul in care ma puteti indruma spre anumite acte normative ar fi foarte bine. speta este ... (vezi toată discuția)