Va rog sa ma ajutati sa aflu care este legea sau legile care stabilesc situatiile de hartuire...
Mai exact, banca la care am o datorie si care refuza sa-mi trimita acte care sa-mi dovedeasca plata ratelor lunare, ma suna la miezul noptii ca sa-mi spuna de nu stiu ce sume restante...As vrea sa aflu in ce fel, legea ma protejeaza de o asemenea hartuire...
Daca nu sunteti in tara si exista o diferenta de fus orar, respectivii functionari probabil ca suna in timpul serviciului...cam greu deci cu abuzul in serviciu!
Nu este vorba despre nicio hartuire.
Indiferent de diferenta de fus orar,ei dau telefon,in timpul serviciului,cotul telefoanelor fiind platit de institutie.
Nimeni nu va va da telefon pe cheltuiala proprie ,la orele la care dvs sunteti disponibila sa vorbiti.
Aveţi dreptate ca ei mă suna in timpul programului lor de lucru, dar eu le- am cerut sa mă sune într- un anumit interval orar si apoi ei mă suna de pe un număr care are program non stop... Deci, orice ora devine proprie programului lor de lucru si ASA cum orice instituţie are dreptul la ore de audiente si eu, ca simplu cetăţean care le furnizez nr. Meu de telefon am dreptul sa le
spun între ce ore pot fi sunata. Ba mai mult, ar trebui sa fie o indatorire a oricărei instituţii care solicita un nr. De telefon privat sa intrebe si sa respecte orele la care suna la acel număr.
Dvs,puteti sa spuneti la ce ore doriti sa fiti sunata,dar ei va dau telefon in functie de activitatile lor,de programul de lucru,etc.
Nu cred ca in 8 ore de munca respectivii angajati ,au numai un telefon de dat.
Pe de alta pare dvs,sunteti persoana care mai are datorii la respectiva banca.
Nu aveti niciun motiv legal pentru a va plange.
Da, întâmplător am datorii la banca deoarece in condiţiile in care am un contract cu dobânda fixa, banca si-a permis sa- mi mărească dobânda fără sa mă anunte si refuza in continuare sa- mi trimită corespondenta aferentă informarii mele, pe motiv ca ei nu trimit corespondenta in străinătate. Cu alte cuvinte, eu mă rog de Maria-Sa, Banca, sa respecte contractul si sa- mi trimită justificari ale folosirii banilor mei si in schimb primesc ignorarea sesizarilor mele, deci refuzul lor de a- mi răspunde la nelamuririle mele in termenul legal de 30 de zile si telefoanele unor funcţionari care nici măcar nu cunosc regulamentul bancii. Eu chiar îl consider hartuire aceasta metoda de a te comporta cu un client. Chiar si dator fiind, un client trebuie respectat. Dar protectia consumatorului e departe de a fi inteleasa de cei care nu au respect pentru OM.
Camatarii bancari
Costica33
Am o experienta cu banca RAIFFEISEN unde se pare ca procedurile de lucru sunt inspirate de la tiganii camatari. Am furnizat la incheierea unui contract pentru ... (vezi toată discuția)