avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1030 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... dreptul muncii- timpul de lucru de 12 ore
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

dreptul muncii- timpul de lucru de 12 ore

sunt asist medicala si de 23 ani lucrez in 3 ture, cu durata zilnica de 8 ore. Acum , pentru a face economie si pt ca nu se mai fac angajari nu putem acoperi timpul de lucru decat daca lucram in ture de 12 ore.Este infernal sa stai 12 ore intr-o sectie grea de spital(nu spun care), cu un specific deosebit si mai ales ca este si lipsa acuta de personal. Intrebare: ne poate obliga sa lucram in ture de 12 ore daca noi nu suntem de acord? Ce putem face? Va rog un raspuns urgent pt ca vor sa incepem de la 1 martie.
Cel mai recent răspuns: ilinico , utilizator 16:15, 24 Februarie 2011
stelarman a scris:

Nu veti putea acoperi timpul de lucru nici daca lucrati 12 ore decat in cazul in care veti lucra ore suplimentare, ore suplimentare care nu vi se vor plati. Explicati-le si colegelor.

...........ore suplimentare care nu vi se vor plati........
Adica cum, conform cu ce???!!!:O
conform cu legea 285/2010
Daca este o sectie cu conditii deosebit de periculoase, trebuie solicitat avizul medicului de medicina muncii . In rest , daca intr-o sectie sunt 2 care nu doresc program de 12/24 , acestia se vor supune majoritatii .
La fel ca stelarman nu cred ca se rezolva deficitul de personal trecand la programul de 12/24 .
Ultima modificare: Joi, 24 Februarie 2011
zzenovia, utilizator
stelarman a scris:

conform cu legea 285/2010

Art. 9