avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 887 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate accidentul de la iasi cu tramvaiul
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

accidentul de la iasi cu tramvaiul

Stiti povestea ?

este pe bzi.ro

tramvaiul a fost dus in depozu si scos pe timp de noapte pt probe eu banuiesc ca l-au reparat

caut porti de atac a expertizei tehnice

- conflict de interese ... tramvaiul a fost dus in depou
- expertiza nu s-a efectuat cu proba in panta abrupta de pe copou (pot presupune ca mecanismul de franare nu functioneza in plan inclinat ..... ex: contact imperfect)
- persoana cu functie publica foarte importanta si cu foarte mare influenta s-a antepronuntat cu privire la cauzele accidentului .. eroare umana
- aceeasi persoana este direct implicata in achizitia acelor mijloace de transport
- aceeasi persoana are in subordine si societatea detinatoare a tramvaiului
- tramvaiul respectiv a mai fost implicat intr-un evenimet (in auzite un incendiu anul trecut)


Ce doresc sa va intreb

poate un cetatean al acestui stat, fara sa fie implicat in vre un fel in inident sau sa aiba in vreun fel interese legat de acel incident, sa sesizeze
procuratura generala pentru cele de mai sus astfel incat sa nu se musamalizeze defectarea sistemului de franare
sa determine verificarea procedurilor de revizie si a celor de verificare a tramvaiului la iesirea in cursa ?
Cel mai recent răspuns: aianaa , utilizator 12:10, 7 Aprilie 2011
Pentru a verifica franele, tramvaiul a fost dus pe acelasi traseu pe care s-a intamplat accidentul. S-au facut mai multe simulari, adica efectiv s-a mers cu tramvaiu cu viteze diferie pe aceeasi panta si de fiecare data franele au functionat perfect.
Dar putem sa mai si gandim un pic. Cei care cunosc aceasta zona stiu ca daca franele nu ar fi tinut, tramvaiul s-ar fi oprit sau mai degraba s-ar fi rsaturnat in curba din intersesectia Agentiei Tarom, la 500 metri de locul accidentului. La greutate de peste 30 de tone acesta nu putea sa fie oprit de cele cateva masini de pe linia lui sau de un autobuz. Rupea totul in cale. Dar vatmanul a actionat totusi franele si tramvaiul s-a oprit. Numai ca a pus tarziu franele, cu doar cativa metri inainte de a lovi prima masina.
Venea de sus, avea vizibilitate si vedea semaforul verde. Nu si-a dat seama ca o sa se schimbe culoarea si nu a inceput sa reduca viteza cu 100 metri inainte de semafor. Doar cand s-a apropiat la cativa metri de semafor a constatat ca se schimba culoarea dar acelasi lucru l-au constatat si masinile din fata tramvaiului care-au oprit normal la semafor. Tramvaiul cu greutatea lui s-a oprit si el dupa actionarea franelor dar firesc intr-un interval de timp si spatiu si nu in secunda urmatoare sau in cei 5 metri pana la prima masina.
Pacat de uciderea unui om tanar si de viata distrusa a unui vatman la fel de tanar.
Presupun ca expertizarea tramvaiului ar fi trebuit sa fie facuta de un tert (poate RAR), si daca nu a fost asa, cred ca poate fi contestata comisia care a facut expertiza! Un avocat bun ar putea sa-l scoata nevinovat pe vatman!
Nu am avut nici un moment intentia de a disculpa sau inculpa pe cineva anume.Nu am fost la fata locului sa vad cum s au petrecut lucrurile.
Ce voiam eu sa scot in evidenta era cam urmatorul lucru:la noi de foarte putine ori cei care poarta vina cea mai mare sint adusi sa dea socoteala,dau socoteala cei fara bani si care nu au ,,spate".Si sa fim sinceri..un avocat bun care sa il reprezinte pe vatman va costa..Scuze celor din breasla.,dar asa stau lucrurile.
Cunosc un caz in care un tramvai a deraiat de 3 ori in 5 zile iar a patra oara a lovit o fata de 18 pe un trotuar in urma deraierii.Regia nu afost trasa la raspundere si nici cineva din conducere.A fost insa condamnat si pus sa plateasca 500.000.000 lei vatmanul.Singurul lucru pe care l au facut sefii regiei a fost sa ii propuna fetei angajarea in cadrul regiei.
Si cum va spuneam la expertiza a reiesit ca vagonul corespundea tehnic...
deci....
mihaibocancea a scris:

Nu am avut nici un moment intentia de a disculpa sau inculpa pe cineva anume.Nu am fost la fata locului sa vad cum s au petrecut lucrurile.
Ce voiam eu sa scot in evidenta era cam urmatorul lucru:la noi de foarte putine ori cei care poarta vina cea mai mare sint adusi sa dea socoteala,dau socoteala cei fara bani si care nu au ,,spate".Si sa fim sinceri..un avocat bun care sa il reprezinte pe vatman va costa..Scuze celor din breasla.,dar asa stau lucrurile.
Cunosc un caz in care un tramvai a deraiat de 3 ori in 5 zile iar a patra oara a lovit o fata de 18 pe un trotuar in urma deraierii.Regia nu afost trasa la raspundere si nici cineva din conducere.A fost insa condamnat si pus sa plateasca 500.000.000 lei vatmanul.Singurul lucru pe care l au facut sefii regiei a fost sa ii propuna fetei angajarea in cadrul regiei.
Si cum va spuneam la expertiza a reiesit ca vagonul corespundea tehnic...
deci....


Cred ca pretul cerut de un avocat bun este mai mic decat pretul a cativa ani de inchisoare! Iar colegii vatmanului, eventual sindicatul, mai ales daca stiu cum stau lucrurile, cred ca il vor ajuta ( in cazul in care nu este intr-adevar vinovat)!
Ultima modificare: Sâmbătă, 26 Martie 2011
nicolaie.s, utilizator
Conform legislatiei orice institutie trebuie sa-si apere angajatii dar in speta nu este asa.Cert e ca orice avocat bun si o noua expertiza facuta temeinic, chiar si cu ajutorul autoritatilor din tara care a livrat acele tramvaie ar putea ajuta mult la stabilirea nevinovatiei vatmanului.

Alte discuții în legătură

Am fost lovit de tramvai in timp ce stateam la semafor si am fost declarat vinovat! cum se poate schimba verdictul? ady_nik0 ady_nik0 Salut! Vreau sa va povestesc \"patania\" mea si va rog sa-mi oferiti niste sfaturi despre cum trebuie sa procedez in instanta. Asadar, duminica, 28.03.2010, ... (vezi toată discuția)
Accident rutier - viteza autoturismului, expertize titica titica in cazul unui accident de la locul de impact pana la oprirea masinii s-au masurat 7,7 m . Ce viteza ar putea avea masina. Autoturismul care a fost implicat in ... (vezi toată discuția)
Contestare pv-accident cu tramvaiul 5 florrym florrym buna ziua.va rog sa-mi spuneti ce sanse,de reusita, am, intr-un proces impotriva bpr si ratb.am fost lovit de tramvaiul 5,in timp ce eram oprit pe linia de ... (vezi toată discuția)