avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 597 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... admitere in avocatura
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

admitere in avocatura

Va rog tare mult daca imi puteti oferi cateva informatii privind pasii care trebuiesc urmati pentru a deveni avocat. Inca sunt studenta dar as vrea sa stiu ce am de facut dupa ce obtin licenta, pentru ca imi este destul de neclar. Multumesc mult!
Cel mai recent răspuns: Mihail Cazacioc , Consilier juridic 17:41, 18 Iunie 2009
Pai cum asa? Si pentru luna aia tot trebuia sa existe contract intre stagiar si coordonator in care se specifica onorariul retrocedat.
Stai linistita, Andreea, ca-i pune sa taie chitanta pe toata suma...

Depinde de stagiar asta, exista ac de cojocul acestor maestri, ideea e sa fii destept si sa vrei sa-i dai in gat. Daca nu, cam meriti ce ti se intampla.
Astfel, in primele doua luni poti spune ca nu ti-ai facut chitantiere (ba ca nu ai stampila, ba dupa ce-ti iese ca ti le-au gresit aia, ba ca tu nu intelegi sistemul asta nu chitantele facute pe calc si le vrei in forma clasica, poate ti se strica cal, poate pierzi vreuna..., se descurca fiecare sa motiveze pe langa: n-am avut timp ca m-am dus pentru Cabinet).
Apoi, iti cauti de munca si faci plangere la Barou ca nu ti s-a retrocedat onorariul conform contract de colaborare... :D

E comisia de disciplina si poate ca nu pateste nimic, dar nu stiu cat de mult curaj mai are de astfel de batai de joc dupa 2-3 plangeri de gen...
Apoi ii trimiti notificare ca-l actionezi in instanta si veti ajunge la executarea silita, motiv pentru care ar fi indicat sa achite acum. :P

Ca sa nu mai spun ce fain e sa devii bun la rezolvarea unor lucruri si sa-ti auzi maestrul ca ar fi dispus sa schimbe modul de colaborare numai sa ramai... asta pentru cei care vor satisfactii personale.

Din pacate, eu nu cunosc astfel de cazuri de reclamari macar la barou. :(