avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 472 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... admitere in avocatura
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

admitere in avocatura

Va rog tare mult daca imi puteti oferi cateva informatii privind pasii care trebuiesc urmati pentru a deveni avocat. Inca sunt studenta dar as vrea sa stiu ce am de facut dupa ce obtin licenta, pentru ca imi este destul de neclar. Multumesc mult!
Cel mai recent răspuns: Mihail Cazacioc , Consilier juridic 17:41, 18 Iunie 2009
AVLIL a scris:

Imi e putin neclar... iun legea 51 spune ca pentru a pune concluzii tre' sa fii avocat, atunci, intreb eu, un om poate fi consilier juridic de la 8 la 17 si avocat dupa program? Sau, cu acordul societatii angajatoare, poate fi si avocat si consilier juridic in acelasi timp?? :stunned:
Ca eu asta inteleg din "in conditiile legii avocaturii", sa respecti ce spune acolo ca trebuie sa indeplinesti ca sa reprezinti: sa dai exemen in Barou etc.
Cred ca imi scapa ceva... Ori e iar o lege fantastic de buna si clara!!

=D> Exact! Iar e o lege fantastic de buna si clara! Proiectul de modificare a Legii nr. 514/2003 incalca grosolan legea concurentei neloiale (in masura in care un proiect poate incalca un act normativ in vigoare :"> ).

Practic, este simplu: de la 8 la 16 sunt reprezentantul unei institutii iar dupa ora 16 le redactez actiuni celor cu care se judeca institutia. Evident, a doua zi in instanta eu reprezint institutia iar partenerul meu de "afaceri" ii reprezinta pe cei carora le-am redactat actiunile. :stunned:

Citind astazi proiectul ma gandeam ca au adunat toate proiectele respinse pana acum si a rezultat... minunatia. Probabil ca au adunat cat mai multe aberatii sub acelasi "acoperis" ca sa poata negocia forma finala. In folosul cui, mi-am exprimat deja opinia in cadrul altui topic. :bully:

Consilier juridic,
Gabriela Pintea
Ultima modificare: Miercuri, 10 Iunie 2009