avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 562 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie de somaj
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie de somaj

Buna ziua..as avea si eu o nelamurire,.. timp de 1 an am muncit la un magazin si dupa un an s-a restructurat postul meu de lucru..am cotizat la stat 12 luni consecutive dar in acest an in timp ce am muncit am facut si facultate tot platita bineinteles...as vrea sa stiu daca sunt studenta dar am cotizat 12 luni am dreptul la somaj?..Abia am terminat primul an..astept un raspuns..Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:43, 27 Iulie 2011
Pe perioada cat urmati cursurile unei facultati nu puteti beneficia de indemnizatie de somaj.
Unde exista aceasta prevedere? Are un contract de munca si este asigurata prin efectul legii la somaj si atunci daca indeplineste conditia de stagiu de cotizare si cim ul inceteaza cu un art. din CM care sa permita acordarea acestuia,nu inteleg de unde sa provina incompatibilitatea cu calitatea de studenta pe care o are.

@freeelis,

Nu exista o astfel de prevedere in cuprinsul Legii 76/2002.
Ultima modificare: Marți, 26 Iulie 2011
ContSters136493, utilizator
Cititi Legea nr.76/2002 ... si veti vedea acest lucru.
pai eu nu am nici un venit atata timp cat sunt studenta pt k nu primesc nici bursa si pe deasupra facultatea o platesc...mi-ati putea spune exact unde scrie..care alineat din legea 76/2002?multumesc mult
Intrebarea dv. trebuia sa contina si perioada in care ati lucrat si cu ce articol v-a incetat contractul.

Alte discuții în legătură

Indemnizatie somaj lalar lalar Buna seara O persoana care a fost concediata pentru motive care nu tin de persoana salariatului, urmeaza in prezent si cursurile unei facultati la zi, cu taxa ... (vezi toată discuția)