avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1977 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Interceptare Audio fara autorizatie
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Interceptare Audio fara autorizatie

Intr-un dosar penal apare o interceptare audio,facuta de catre un politist, prieten cu inculpatul, dar interceptare audio care nu are nici o autorizatie de interceptare anexata la dosar,sau despre care sa se mentioneze ca exista. Este o proba legal obtinuta?se poate renunta la aceasta pentru ca nu are autorizatie?
Cel mai recent răspuns: fanitare , utilizator 17:27, 13 August 2011
Plangerea s-a facut cu 7 luni inainte de arestare. Timp in care in afara de faptul ca s-au autorizat niste interceptari telefonice,care nu sunt deloc relevante,nu au altceva decat o mana de declaratii de la diferite persoane,care au legatura sau nu cu cauta,dar nici macar 1 care sa-l acuze direct.Si totusi...se pare ca il asteapta ceva ani..halal justitie
fanitare a scris:

Plangerea s-a facut cu 7 luni inainte de arestare. Timp in care in afara de faptul ca s-au autorizat niste interceptari telefonice,care nu sunt deloc relevante,nu au altceva decat o mana de declaratii de la diferite persoane,care au legatura sau nu cu cauta,dar nici macar 1 care sa-l acuze direct.Si totusi...se pare ca il asteapta ceva ani..halal justitie

Daca situatia sta asa cum o descrieti d-voastra atunci rolul avocatului este cel mai important pentru ca totul depinde cum se misca dansul si ce probe propune in aparare sau eventual care dintre probele acuzatoare sa le combata.
Daca acea interceptare nu are autorizatie, atunci trebuie cerut in instanta sa nu se tine cont de aia, ca in final s fie inlaturata din dosar.
av_oanasavin12 a scris:

Daca acea interceptare nu are autorizatie, atunci trebuie cerut in instanta sa nu se tine cont de aia, ca in final s fie inlaturata din dosar.