@alexandruteutisan,
Va rog sa, pe viitor, sa va editati ultimul subiect cand va mai aduceti aminte ceva si sa nu mai postati mesaje consecutive.
Acum la subiect.
Aveti dreptate cand spuneti ca e CLAR in ceea ce priveste atributiunile administratorului si presedintelui in problema discutata.
Dar, nu cei ce locuiesc pe scara hotarasc asupra schimbarii destinatiei unui spatiu comun, ci proprietarii (un chirias, o ruda ce locuieste acolo..., nu au acest drept).
Apoi presedintele nu "da ordin" administratorului sa duca o adresa la politie pentru ca asociatia nu este unitate militara, presedintele nu este colonel si administratorul nu este caporal. Presedintele poate sa mearga personal la Politie sa reclame, sa sesizeze, sa inregistreze...
Este corect ca banii incasati din chiria unui spatiu aflat pe o scara se repartizeaza proprietarilor de pe acea scara, dar nu pentru ca acestia platesc impozit pe parti comune, ci pentru ca ei nu mai folosesc, nu mai au, cum spuneti dv acces la acea uscatorie. Indiferent ca pe o scara este sau nu uscator, sunt doua, trei sau zece uscatoare, impozitul este acelasi si este in functie de suprafata apartamentului, de zona, de oras,..., si nu in functie de faptul ca intrarea in bloc este mai mare sau mai mica, scarile sunt mai largi sau mai inguste, daca are lift sau nu are, daca are topogan de gunoi sau nu... (acestea fiind parti comune ca si uscatorul).