avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1079 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Pot beneficia de indemnizatie pentru cresterea ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Pot beneficia de indemnizatie pentru cresterea copilului?

Buna ziua.Sunt insarcinata in luna a 4-a.Am un stagiu de cotizare de 12 ani,dar problema este ca in perioada 05-10-2007 si 11-05-2008 am o intrerupere de 7 luni.Din 12-05-2008 mi-am reluat activitatea dar pana in prezent am doar 5 luni de cotizare.As vrea sa stiu daca pot lucra pana in luna a 8-a de sarcina ,si dupa aceasta perioada sa beneficiez de cele 126 zile.?
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 12:02, 10 Octombrie 2011
Buna ziua....
Ma aflu in urmatoarea situatie:
Sunt studenta in ultimul an...lucrarea de licenta e in iulie.
Trebuie sa nasc DPN 26 martie 2009.
Am lucrat 1 an si cateva sapt( 02.05.2007-31.05.2008) la firma X.....respectiv din data de 13.06.2008 la firma Y...rezultand 13 zile de intrerupere.
Problemele continua...la firma Y voi lucra pana in 31.12.2008 pt ca se desfiinteaza pe fondul crizei mondiale.....urmand sa intru in somaj 6 luni.
Mai departe nu mai inteleg...la ce ma incadrez si eu.......o sa beneficiez de indemnizatia de crestere a copilului?Am citit la un moment dat ca se considera si fractiunile de luna la acelea 12 luni obligatorii....dar litera de lege nu am
Am probleme cu fosta firma care refuza eliberarea oricarui document,cui ma pot adresa....nu imi elibereaza adeverinta pt somaj cu stagiul de cotizare pe ultimele 12 luni.
Am citit care sunt actele necesare pentru indemnizatie....dar ce se schimba daca sunt in somaj?Trebuie sa anunt la somaj cand depun actele pt indemnizatie sau care e procedura?
Acte necesare pentru intocmirea dosarului de indemnizaţie de creştere a copilului:

* cerere tip;