Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua.
Acum ceva vreme am cumparat un telefon SH fara garantie, dupa 1 sapt am constatat o problema, dupa inca 2 de batut capul cu problema(credeam ca e de soft) sapt l-am dus la service si m-am trezit ca ma costa 670ron reparatia (singura solutie).
In concluzie: Acum vreau sa cumpar alt telefon tot sh, dar vreau sa fac un contract de garantie standard pentru telefon pe termen scurt, 2 sapt max 1 luna ca sa-l pot evalua la un centru autorizat pentru probleme, in caz ca domnii de la service imi gasesc bube, sa-i pot returna telefonul si sa-mi recuperez banii. Se poate asa ceva?
Multumesc.