Daca as primi primul telefon de gen, i-as explica... la al doilea as fi nervoasa si de la al treilea m-as calma.
Si i-as spune doamnei daca stie bancul cu iepurasul, pe care m-as grabi sa i-l impartasesc... Apoi pe cel cu popa, cu papagalul si tot asa...
Data viitoare i-as pune muzica, melodia mea preferata (alegeti Manson sau similar)...
I-as multumi de fiecare data de telefon, ca-l asteptam si ca ma bucura fiecare contact din partea ei... chiar nu stiam cu cine sa o barfesc pe vecina de la 2...
Si tot asa...
Ma indoiesc sa dureze prea mult telefoanele in stilul asta...
Daca sora dvs. nu a incheiat niciun contract de credit, ma vad nevoita sa-l citez pe unul dintre colegii mei care v-a raspuns: problema nu exista! Daca l-a incheiat, nu dvs. sau parintii dvs. trebuie sa-l achite!
In mod evident, persoana care va suna incearca sa va intimideze si sa va determine sa achitati dvs. creditul!
Daca as fi in locul dvs. i-as solicita pe un ton imperativ sa puna punct telefoanelor! In fond, daca tatal dvs. nu stie sau nu poate sa-i spuna ceea ce trebuie sa-i spuna, stie si poate mama dvs.! Pusul la punct al unei persoane nu are legatura cu dreptul!
Nu-i chiar adevarat ca, daca nu ai facut, nu poti avea probleme! Ca n-ar fi primul caz de falsificare de semnatura, primul caz in care un coleg de munca si-a facut un credit cu datele cuiva...
Sa nu mai vorbim despre oamenii aia care nu au incheiat niciun act, dar s-au trezit ca nu mai au casa, ca le-a vandut-o altcineva! :((
De putut, se poate. Si cred ca e indicat sa afli despre ce e vorba, ca sa stii care e esenta si daca exista o problema sau nu... Eu i-as notifica, le-as solicita dovezi!
Cu pusul la punct, sunt de acord, dar oamenii aia sunt antrenati pentru negocieri, tatal sau mama nu. Oamenii aia au o idee centrala: daca interlocutorul are sentimente negative, ei au castigat un punct!
Daca se enerveaza ei, au pierdut un punct!
Asa incat, de-aia recomandarea mea a fost o luare in balon, pentru ca, daca li se raspunde urat, cu injuraturi, cu nervi, cu tipat, cu voce iritata etc., ei stiu ca au atins un nerv si ca trebuie sa revina neaparat, ca sa obtina o iritare accentuata. Stresul crescut treptat duce, des, la achitare. Caci oamenii nu platesc pentru ca trebuie, ci pentru ca ii enerveaza contactele repetate, ii sperie etc.
De aia platesc de buna-voie.
Asa incat, e care pe care. IN plus, duce si la o linistire a celui contactat sa reuseasca sa-l irite pe cal care suna.
E o batalie psihologica, in esenta.