Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua,
am un telefon mobil(in garantie) care se tot strica
are trei reparatii
nu sunt sigur dar am inteles ca dupa 3 reparatii ai dreptul sa ceri banii inapoi,este adevarat?
i-am intrebat pe cei de la reprezentanta si mi-au spus: ``asa cum se mentioneaza si in “Conditiile de acordarea garantiei” din cerfificatul de garantie in cazul unei disfunctionalitati se procedeaza in conformitate cu prevederile art.11 din Legea 449/2003.``
pot sau nu sacer banii inapoi?
Legea 449
dryw3r
va salut,am predat un telefon mobil pentru a fi reparat in garantie,deja are 2 luni da cand este la reparat ,nu s a rezolvat inca nimic,as vrea sa stiu care ... (vezi toată discuția)