Buna ziua,
Ma confrunt cu o problema.
In principiu este vorba despre un conflict de munca.
In urma unor discutii in contradictoriu cu o colega ( cu acelasi statut profesional ca al meu ), mi-a fost inmanata o informare din partea administratorului societatii in cauza prin care mi se comunica cum ca nu mai au nevoie de "serviciile" mele, fiind rugata frumos sa predau in data de( .....) " documente, aplicatii si obiecte care apartin departamentului de resurse umane".
In viziunea d-lor, aceasta informare reprezinta un simplu raspuns solicitat de mine, dar in viziunea mea, acea informare reprezinta o "somatie", avand in vedere ca mi s-a comunicat in scris:"sa predau(...)".
Drept urmare am predat echipamentele de lucru/birou, iar pentru apararea mea, detin o "declaratie" prin care confirm ca nu am ridicat nimic din proprietatea firmei respective, cu semnatura si datarea de persoana "imputernicita" de conducere.
Consecinta a celor intamplate, incepand cu ziua urmatoare m-am aflat in imposibilitatea de a mai fi prezenta la locul de munca, fapt transmis imediat prin telegrama.
Eu apreciez ca absentele mele de la locul de munca sunt motivate prin acea telegrama informativa.
Intrebarile mele sunt:
1. eu trebuia sa merg totusi la serviciu in aceste conditii?
2. in ce masura "scenariul" descris pe scurt poate face obiectul unui abuz?
3.ce ma sfatuiti sa fac?
Va multumesc frumos,
E.O.
Dar ma intreb:
cum poate fi justificata comunicarea in scris din partea angajatorului: "nu mai avem nevoie de serviciile dvs; va multumim pentru colaborare?"
ITM-ul ma poate ajuta in vreun fel?
Multumesc frumos,
E.O.