nifcons a scris:
@cga43
Ca acesta are sau nu dreptate, sau ca sunt si eu la fel de indignat, asta e o alta problema, dar pina nu o rezolvi, alt operator nu isi asuma riscul sa te primeasca.
Atita timp cit ti-ai indeplinit indatoririle la vechiul operator, nimeni nu te impiedica sa te portezi.
1. Nu am nici cea mai vaga idee la ce "indatoriri de plata" faceti referire. In cazul discutat este vorba despre furnizarea unui serviciu nesolicitat, care produce asa-zise obligatii de plata. Din momentul in care consumatorul a solicitat expres incetarea acestui serviciu, aceste obligatii de plata nu exista. Sunt fictive.
2. Daca tot ati clamat necesitatea unui "punct de vedere bazat pe ceva", poate ca ar fi trebuit sa-i dati curs inainte de a solicita acest lucru exclusiv interlocutorului.
3. Facultativ: consultati legislatia privind portabilitatea numerelor. Va recomand dezinteresat in mod special Decizia 144/2006 a ANCOm (fost ANRC), din care am extras pentru informarea Dvs:
Art.8. – (1) La primirea unei cereri de portare a numărului în condiţiile art.7 alin.(5),
furnizorul donor va răspunde operatorului bazei de date administrative centralizate, care va
transmite răspunsul furnizorului acceptor. Refuzul cererii de portare va fi justificat în
conformitate cu prevederile alin.(2).
(2) Furnizorul donor poate refuza realizarea portării numărului în următoarele cazuri:
a) cererea nu este completă sau este completată în mod eronat;
b) datele de identificare ale abonatului sunt incorecte sau nu corespund cu numărul a
cărui portare se solicită;
c) furnizorul donor nu furnizează servicii prin intermediul numărului respectiv;
d) numărul nu face parte din blocurile de numere care pot fi portate;
e) au fost primite mai multe cereri de portare pentru acelaşi număr;
f) în cazul numerelor utilizate pentru furnizarea de servicii de telefonie mobilă, cartela SIM
sau terminalul CDMA sunt declarate pierdute ori furate;
g) în cazul numerelor utilizate pentru furnizarea de servicii de telefonie mobilă pentru care
plata apelurilor se realizează în avans, de la numărul respectiv nu a fost originat şi la numărul respectiv nu a fost primit nici un apel;
h) din motive legate de apărarea naţională, siguranţa naţională sau ordinea publică.
(3) Nu pot constitui motive de refuz al cererii de portare a numărului:
a) existenţa unor datorii ale abonatului către furnizorul donor;
b) existenţa unei durate minime de încheiere a contractului;
c) suspendarea furnizării serviciului prin intermediul numărului respectiv.
Daca doriti sa va informati suplimentar:
[ link extern ]
Si da, contractul poate fi denuntat. Insa numai dupa ce ti-ai achitat obligatiile.
Complet fals. Denuntarea unilaterala a contractului poate fi initiata in orice moment de oricare dintre parti, independent de eventualele despagubiri la care, in functie de situatie, poate fi indreptatit atat furnizorul, cat si beneficiarul. Consultati Legea 193/2000 si eventual prevederile Codului Consumului. Va asigur ca aceste acte nu sunt formulate de mine si prin urmare nu se pot incadra la capitolul "opinie personala", ci mai degraba la "punct de vedere bazat pe ceva".