avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 842 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... inchidere abonament telefonie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

inchidere abonament telefonie

Imi cer scuze daca am postat in rubrica gresita, dar nu imi dau seama unde sa incadrez subiectul.
Problema este urmatoarea:

am avut un abonament la o firma de telefonie mobila si am solicitat închiderea lui întrucât urma sa plec din tara. inchiderea a fost programata pe 06.05.2012 (adica Duminica). inainte de inchidere s-a mai emis o factura pe luna aprilie pe care trebuia sa o platesc pana pe 27.04., dar nu am putut fiind foarte ocupat si am platit-o pe 07.05.2012. Prin urmare, mi-au suspendat cererea de reziliere si pe 07.05.2012 au mai emis o factura pentru inca o luna de zile. In contract nu am gasit nimic legat de supendarea cererii de reziliere, ci doar se precizeaza ca contractul poate fi denuntat unilateral de catre client cu 30 de zile inainte de data inchiderii (lucru care l-am si facut). Explicatia lor a fost ca nefiind balanta 0 (zero) nu se poate face inchiderea.

Intrebarea mea este daca au procedat legal cand mi-au emis inca o factura pentru inca o luna avand in vedere ca eu denun?asem contractul in termenul stabilit de 30 de zile.

[Editat - pe forum nu este permisa postarea numelor persoanelor fizice si juridice cu care aveti probleme. Multumesc pentru intelegere]
Ultima modificare: Marți, 8 Mai 2012
Ares-3, moderator
~ Conținut șters la cerere ~
Ce ati scris este corect, atata doar ca nu totul are legatura cu problema utilizatorului. De fapt, mai nimic nu il ajuta.

Nu vreau sa intram in polemica, va respect activitatea de pe forum si v-am spus asta, atata doar ca este deranjant si inutil sa facem copy-paste cu kilometri de text din care este de folos un aliniat si sa punem utilizatorul sa isi aleaga ce i se potriveste: in opinia mea mai mult se zapaceste iar topicul se incarca in mod inutil.

Cand mai doriti sa va sustineti afirmatiile cu o lege sau un text, luati din doar ce este relevant pentru cel care intreaba si puneti link. Va multumesc.
am citit cele doua articole dar tot nu am gasit unde scrie ca achitarea tuturor datoriilor catre ORANGE este o conditie pentru inchiderea abonamentului ca urmare a denuntarii unilaterale din partea clientului. oricum discutia acolo e mai mult despre taxa de reziliere in perioda minima obligatorie, ceea ce nu este cazul la mine.

cf celor citite in TGC si contractul semnat, mi se pare corect ca abonamentul sa fie inchis la data stabilita INDIFERENT de sumele datorate, urmand ca acestea sa fie recuperate ulterior, intrucat in documentele mentionate nu se prevede conditia achitarii intai a datoriilor. sau cel putin eu nu am gasit asa ceva.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Prelungire tacita abonament orange gabriel_gavrila gabriel_gavrila buna! am solicitat (telefonic la relatii cu clientii) rezilierea unui contract de abonament voce si trecerea numarului pe cartela preplatita. abanamentul este ... (vezi toată discuția)
Despagubiri incetare contract gabriel_gavrila gabriel_gavrila buna! am o situatie neplacuta cu cei de la RTC. in nov. 2013 am prelungit contractul pentru 3 servicii RTC (voce+net+tv). Nu am beneficiat de luni gratuite ... (vezi toată discuția)
Probleme la rezilierea contractului cu operator telefonie stc1 stc1 Buna ziua. In februarie 2012 am reziliat un contract de internet cu un anume operator de telefonie prin intermediul ANPC. Adica am trimis un mail cu ... (vezi toată discuția)