avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 950 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... perioada preaviz
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

perioada preaviz

Buna ziua!lLucrez de circa 3 luni in cadrul unui call center din Bucuresti,program de 4 ore pentru ca sunt student.Luni mi-am dat demisia deoarece as vrea sa incep program full time si nu sunt multumit de salariu.Am discutat cu suprvizorul si nu a dorit ca demisia mea sa fie de comun acord,mi-a dat 20 zile de preaviz,sau 80 ore lucrate.Intre timp eu am gasit alceva mai bine remunerat si as vrea sa incep doar ca nu pot fi la ambele...Ce solutie as avea sa renunte la perioada de preaviz?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:07, 15 Iunie 2012
Daca sunt nereguli in ceea ce priveste incalcarea legislatiei muncii , puteti sa sesizati ITM-ul.
Nu stiu daca as putea spune nereguli majore...am citit ca fiecare angajat ar trebui sa aibe un spatiu de cel putin 3,7 metri patrati,ceea ce clar nu se respecta,mai sunt probleme si in privinta igienei...
Aceste aspecte tin de securitatea si sanatatea in munca ... Angajatorul are obligatia sa asigure securitatea si sanatatea salariatilor in toate aspectele legate de munca.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediere fara decizie de concediere valyd11 valyd11 Cu 5 ore inainte de inceperea programului directorul general m-a anuntat sa nu mai vin la serviciu ca nu mai are nevoie de serviciile mele. Decizie de ... (vezi toată discuția)
Demisie Nicoletapostolache Nicoletapostolache Buna seara, am și eu o problema..Vreau să mă mut in alt oraș unde am găsit și loc de muncă doar că actualul șef mă forțează să stau in preaviz ... (vezi toată discuția)