Va rog frumos, daca se poate, sa ma ajutati cu informatii referitor la situatia pe care o voi prezenta mai jos:
Sunt insarcinata in 29 de saptamani, avand termenul pentru nastere inceputul lunii septembrie 2012. Am fost angajata cu contract pe perioada determinata incepand cu data de 17 mai 2012, contract care s-a prelungit pana la data de 30 iunie 2012. Din data de 06 iunie 2012 sunt in concediu medical pentru sarcina cu risc (cod 01) la recomandarea medicului ginecolog care mi-a spus ca am colul deschis, existand asadar un mare risc de declansare a nasterii mult prea devreme. La momentul de fata contractul meu a incetat la data de 30 iunie, insa eu am concediu medical in continuare (concediu medical care a fost acordat in 3 transe - de la data de 06.06.2012 pana la data de 20.06.2012, apoi in continuare de la data de 21.06.2012 pana la data de 30.06.2012 si in continuare de la data de 01.06.2012 pana la data de 14.06.2012, urmand ca de la data de 15 iunie sa intru in concediu prenatal, tot la recomandarea medicului si cu avizul medicului de familie. Am inteles ca in lege se precizeaza faptul ca daca am fost in concediu medical inainte de data terminarii contractului pe perioada determinata, concediul meu medical va fi platit in continuare de catre CAS, atat concediul medical cu codul 01, cat si cel prenatal/post natal cu codul 08, fara ca acest fapt sa constituie un impediment pentru acordarea indemnizatiei de crestere a copilului. Va rog din suflet lamuriti-ma daca am inteles bine legea si ce ar trebuie sa fac pentru a nu-mi pierde dreptul la indemnizatia de crestere a copilului! Dupa nenumarate telefoane date peste tot am devenit foarte confuza si acum nu mai inteleg deloc ce trebuie sa fac pentru a nu pierde indemnizatia. Sunt foarte presata de timp si fiecare zi in care nu este lamurita aceasta problema conteaza foarte mult. Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate!