avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 963 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe profit impozit pe profit platit in plus
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe profit

impozit pe profit platit in plus

Bună ziua! Sunt începător pe forum.Pentru eventualele greșeli, îmi cer scuze aniticipat. Am o problemă la firmă.În trim. 4 al anului 2007 am avut chelt. mai mari decât veniturile și , cumulat pe tot anul, a rezultat impoz. pe profit plătit în plus.În 2008, in trim 2. am plătit impozit mai putin cu suma respectivă(în declarație am trecut suma corectă de plată).După cum cred că vă dați seama, am rămas cu contul 441 credtior. Cum fac sa scap de această sumă?(Se trece cumva în 758 ca venit recuperat din chelt. nedeductibile?)Vă mulțumesc pentru ajutor.
Cel mai recent răspuns: Ana Muntianu , Consultant fiscal 19:00, 29 Aprilie 2009
Va multumesc mult pentru informatiile date (pe care le stiam, de fapt!), dar, daca dvs. ajungeti la finele anului si constatati din calcul (Venit.-Chelt.+contul 691) ca impozitul datorat pe tot anul (calculat cumulat) este mai MIC decat cel pe care l-ai platit in cursul anului , ce inregistrare se poate face?Pana in luna noiembrie conturile 441 si 691 sunt egale ca suma. Eu ceea ce declar prin decl.100 platesc in aceeasi zi si deci 441 are sold 0 la fiecare inceput de trimestru.:-/ Astept cu interes raspunsul dvs. A propos, fisa de la finante este cu sold 0, daca la asta va referiti!
Ultima modificare: Vineri, 16 Ianuarie 2009
aura.radulescu, utilizator
~ Conținut șters la cerere ~
Acum fac niste calcule.Eu nu am stiut ca pot face astfel de inregistrari ; 641=441 -10 lei si nu am facut nici o inregistrare. De aici am intrat in..belea.Mai sunteti ceva timp pe fir? Sa fac niste calculele?