avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 581 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe profit impozit pe profit platit in plus
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe profit

impozit pe profit platit in plus

Bună ziua! Sunt începător pe forum.Pentru eventualele greșeli, îmi cer scuze aniticipat. Am o problemă la firmă.În trim. 4 al anului 2007 am avut chelt. mai mari decât veniturile și , cumulat pe tot anul, a rezultat impoz. pe profit plătit în plus.În 2008, in trim 2. am plătit impozit mai putin cu suma respectivă(în declarație am trecut suma corectă de plată).După cum cred că vă dați seama, am rămas cu contul 441 credtior. Cum fac sa scap de această sumă?(Se trece cumva în 758 ca venit recuperat din chelt. nedeductibile?)Vă mulțumesc pentru ajutor.
Cel mai recent răspuns: Ana Muntianu , Consultant fiscal 19:00, 29 Aprilie 2009
Din cele aratate rezulta ca la sfarsitul trim 1 s-a calculat un impozit de 87 lei si s-a virat 93 lei, la sfarsitul trim 2 s-a calculat un impozit pe profit de 61 lei;NC de facut: 641=441 -26 lei.
Trebuie facut calculul pe rulaje cumulate si vei vedea la sf anului ce impozit ai, atfel vei regla impozitul.Daca ai de plata trebuie sa tii cont de ce ai platit in plus si sa faci viramentul corect.
Sunt note contabile obisnuite pentru inchidere.La calculul impozitului pe profit trebuie sa tii seama de cheltuielille nedeductibile si veniturile neimpozabile;unele se aduna iar altele se scad din rulajele lui 121;soldul curat al contului 121 reprezinta profitul contabil;profitul fiscal poate fi difereit de cel contabil.

Ultima modificare: Luni, 16 Februarie 2009
kryket, utilizator
buna ziua. In primul rand va multumesc pentru raspunsurile voastre...Ca sa ma fac mai inteleasa am sa fa spun exact cam care e situatia mea
in trimestrul 1 am avut : VENITURI 5517.72
CHELTUIELI 4976.2
in trimestrul al doilea :VENITURI 8759.65
CHELTUIELI 8380.25
in trimestrul 3:VENITURI 9170.29
CHELTUIELI 11013.13