avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 581 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe profit impozit pe profit platit in plus
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe profit

impozit pe profit platit in plus

Bună ziua! Sunt începător pe forum.Pentru eventualele greșeli, îmi cer scuze aniticipat. Am o problemă la firmă.În trim. 4 al anului 2007 am avut chelt. mai mari decât veniturile și , cumulat pe tot anul, a rezultat impoz. pe profit plătit în plus.În 2008, in trim 2. am plătit impozit mai putin cu suma respectivă(în declarație am trecut suma corectă de plată).După cum cred că vă dați seama, am rămas cu contul 441 credtior. Cum fac sa scap de această sumă?(Se trece cumva în 758 ca venit recuperat din chelt. nedeductibile?)Vă mulțumesc pentru ajutor.
Cel mai recent răspuns: Ana Muntianu , Consultant fiscal 19:00, 29 Aprilie 2009
buna ziua.In primul rand recunosc ca incerc sa invat cat mai multe despre contabilitate deci nu sunt ca sa zic asa unsa cu toate alifiile , iar in al doilea rand cred ca daca toti am stii contabilitate la perfectie nu ar mai exista saiturile acestea care sa ne ajute pe noi astia care ne straduim sa invatam ceva....cine ne poate ajuta....multumim....cine nu....asta e..cred ca comentariile sunt de prisos. Va multumesc totusi pentru ca mi-ati raspuns. va doresc o zi minunata
~ Conținut șters la cerere ~
ancamorariu28 a scris:

A....AM UITAT SA SPUN CA EU AM LATIT DEJA IMPOZIT PE PROFIT 93 DE LEI LA SFARSITUL PRIMULUI TRIMESTRU



Profitul impozabil se calculeaza ca diferenta intre veniturile realizate din orice sursa si cheltuielile efectuate in scopul realizarii de venituri, dintr-un an fiscal, din care se scad veniturile neimpozabile si la care se adauga cheltuielile nedeductibile."
corelatii pt calcul impozit profit
1 venituri totale-cheltuieli totale=profit contabil,profit contabil +cheltuieli nedeductibile fiscal=profit impozabil,profit impozabil*16%=impozit profit