avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1871 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil

Buna seara,
Va rog frumos sa ma ajutati cu un raspuns referitor la indemnizatia de crestere copil in situatia in care sunt co-aigurat (nu mai lucrez de aproape 1 an, si sunt co-asigurata pe asigurarea sotului). Mentionez deasemenea ca am 28 de ani si sunt din nou studenta la zi, in aceasta situatie pot sa primesc 600 Ron indemnizatie crestere copil?

Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: mariavoinea , utilizator 18:19, 3 August 2012
Puteti beneficia de indemnizatie crestere copil ca fiind studenta,numai ca trebuie sa dovediti ca in ultimele 12 luni inaintea nasterii copilului dvs erati studenta sau ati avut alte venituri supuse impozitului.

Ramane sa ne spuneti de cand sunteti studenta si cand va fi data nasterii copilului ptr a va putea da un raspuns corect.
Buna dimineata,
Sunt studenta din octombrie 2011 si am lucrat pana in septembrie 2011-inclusiv. Voi naste in aprilie la anul. Ma gandeam ca pot beneficia de indemnizatie doar daca am pana in 26 ani, insa am vazut un alt raspuns tot pe acest site ca se poate beneficia si peste aceasta varsta.