avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 938 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil

Buna seara,
Va rog frumos sa ma ajutati cu un raspuns referitor la indemnizatia de crestere copil in situatia in care sunt co-aigurat (nu mai lucrez de aproape 1 an, si sunt co-asigurata pe asigurarea sotului). Mentionez deasemenea ca am 28 de ani si sunt din nou studenta la zi, in aceasta situatie pot sa primesc 600 Ron indemnizatie crestere copil?

Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: mariavoinea , utilizator 18:19, 3 August 2012
Legea nr 138/2012 precizeaza ca femeile însãrcinate nu trebuie sa plateasca coplata, deci beneficiam de asigurare medicala indiferent daca eram studenta sau nu. Cu statutul de student beneficiez de indemnizatie CCC. Stiam ca o studenta beneficia de CCC chiar daca nu a platit contributii la sanatate si chiar daca nu e co-asigurata dar credeam ca acest lucru se aplica doar pana la 26 ani si in cazul meu cum sunt la a 2-a facultate si peste 26 ani credeam ca poate nu beneficiez. Acum m-am lamurit ca beneficiez de amandoua.

Multumesc pentru raspunsuri!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Insarcinata fara loc de munca Urmyshadow Urmyshadow Buna ziua. Ma aflu in urmatoare situatie: anul acesta in luna iulie mi-a incetat contractul de munca, datorita faptului ca societatea la care eram angajata a ... (vezi toată discuția)
Coasigurare si indemnizatie pentru ccc ralwca ralwca Buna ziua, Am si eu cateva intrebari legat de asigurarile de sanatate si indemnizatia de crestere copil. - daca nu lucrez si somajul l-am incheiat de ... (vezi toată discuția)