De acord, doar ca orice angajare facuta trebuie anuntata la AJOFM, pe "Situatia privind locurile vacante" mentionez numele si CNP-ul persoanei pe care o voi angaja. Alaturat situatiei trimit si diploma, C.I. si fisa de aptitudine.
este posibil, doar ca din cate stiu eu, rolul AJOFM-ului este de a scoate din evidente persoane care sunt inscrise in cautarea lunui loc de munca si il gasesc sau poate o persoana care este in somaj se angajeaza la vreo societate, lucru care este ilegal dar se intampla. ca sa fiu sincera nu stiu exact legea dar pot spune ca este bine si trimiterea acestor situatii privind locurile vacante deoarece se pot descoperi situatii...indeite
Trimiterea de catre angajatori a locurilor de munca vacante catre AJOFM constituie o obligatie a acestora , prevazuta in Legea nr.76/2002 mai sus amintita ... nu mi se pare corect sa pentru o repartitie sau pentru o astfel de comunicare sa se mai solicite si alte acte daca nu se prevede in lege.