avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1096 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... De ce mi-a fost respinsa cererea de chemare in ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

De ce mi-a fost respinsa cererea de chemare in judecata?

Buna ziua!In timpul vacantei judecatoresti am depus o cerere pt chemarea in jutecata a tatalui meu,cu obiectul marire pensie alimentara si a fost respinsa...cel putin asta am vazut pe site-ul judecatoriei.Adica nici macar nu a fost chemat paratul sau evaluat venitul sau.Am telefonat sa cer detalii si mi s-a spus sa merg la judecatorul de serviciu care ma va lamuri.Mentionez ca sunt studenta in anul 1,la taxa...asta sa fie problema?E posibil oare sa nu mai primesc nici suma pe care o aveam,avand in vedere acest aspect?Pot sa mai depun o cerere?Va rog frumos sa ma ajutati cu un raspuns.Multumesc anticipat!
Ultima modificare: Vineri, 14 Septembrie 2012
Airynn, utilizator
Cel mai recent răspuns: m_ella2005 , utilizator 12:22, 17 Septembrie 2012
primiti pensia ca si pana acum. motivele respingerii leveti afla in comunicare
Nu ati specificat daca pensia pe care o primeati pana acum era stabilita in suma fixa sau in procent. Exista posibilitatea ca, daca pensia v-a fost stabilita pana acum in procent, sa fi avut procentul maxim prevazut de legiuitor ca obligatie de intretinere, motiv de respingere a actiunii de majorare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Model memoriu pentru judecata radovan82 radovan82 Buna ziua. Va rog daca a-ti putea sa ma ajutati cu un model de memoriu. Am un proces in desfasurare si as dori sa prezint instantei o hartie cu rugamintea de a ... (vezi toată discuția)