avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 574 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Vrea sa ma dea afara de la munca desi sunt in concediu ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Vrea sa ma dea afara de la munca desi sunt in concediu medical!!

Buna ziua.Am fost operat recent si mi s-a dat de la spital concediu medical 2 sapt.dupa care pot merge din nou la munk fara probleme...doar ca am inteles de la o colega de munk k patronul ar vrea sa merg sa-mi dau demisia in conditiile in care stie k trec printr-o perioada mai delicata!! in ce masura ma poate da afara de la munk atat timp cat eu sunt in concediu medical?am inteles k deja este cineva in locul meu.Mentionez k sunt angajat la 4ore/zi desi eu muncesc 15-17ore/zi si contractul este pe perioada
nedeterminata.As vrea sa ma sfatuiti ce este de facut in cazul meu!!:">
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:51, 11 Octombrie 2012
De salarii compensatorii puteti beneficia numai daca acordarea acestora este prevazuta in ccm aplicabil angajtorului, in c.i.m. sau in reg.intern al acestuia.

In caz contrar, poate doar in urma unei negocieri individuale cu angajtorul...
Si in cazul meu ce ma sfatuiti sa fac?sunt operat,ma pot deplasa pana la locul de munca.Sa merg sa vorbesc exact cu patronul ce vrea sa faca?
Nu va dati demisia si asteptati decizia angajatorului. Daca este una ilegala, o puteti contesta in instanta.
@ pustanu87

Incercati sa luati legatura cu angajatorul sa vedeti ce are de gand sa faca ... daca va dati demisia nu veti putea beneficia de somaj ...
eu lucrez de 5 luni aici..am sa-l sun sa vad ce zice..somajul cum se ia?ce trebuie sa indeplinesc?credeti k ma incadrez sa il pot lua?

Alte discuții în legătură