avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 740 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... In urma restructurarii pot fi dat pe un post inferior.
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

In urma restructurarii pot fi dat pe un post inferior.

Lucrez de 7 luni la un Hypermarket din judetul Bacau.
De putin timp, au inceput sa se faca restructurai, momentan lucrez ca operator PC Receptie Marfa, si am auzit o discuti purtata intre seful meu si un adjunct cu privire la mutarea mea pe un post inferior de lucrator comercial.
Mentionez faptul ca sunt tanar absolvent a unei Universitati, licentiat in contabilitate, iar acesta este primul meu an in campul muncii.
In ciuda faptului ca postul pe care il ocup, in prezent, este sub calificarea mea, am fost propus pentru restructurarea postului meu din criterii pur subiective, deoarecce seful meu se simte amenintat, intimidat, de faptul ca am o pregatire superioara lui si de faptul ca am luat la cunostinta de ilegalitatile pe care acesta le-a facut.
Postul care mi se ofera este mult sub calificarea mea, si presupune un efort fizic ridicat, desi recomandarea medicului, in cazul meu este da a nu depune efort fizic, datorita problemelor medicale pe care le-am avut si le am.
As dori un sfat in legatura cu problema mea.

In cazul in care refuz acest post, primesc salariul compensatoriu prevazut de contractul colectiv?
Ultima modificare: Joi, 29 Ianuarie 2009
Chiriaac Marius, utilizator
Cel mai recent răspuns: adelaida_07 , utilizator 20:54, 30 Ianuarie 2009
Chiriaac Marius a scris:

Nu se fac concedieri individuale.
Din 8 posturi de operator vor ramane 6.

Si de exemplu daca un absolvent se angajeaza si lucreaza 1 luna nu mai beneficiaza de somj?