avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 488 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Somaj pentru studenti?
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Somaj pentru studenti?

buna seara
studentii la finalizarea facultatii vor beneficia de somaj? daca da ce trebuie sa faca pt a primi somaj. dar cei care sunt angajati intr-un domeniu diferit, mai beneficiaza de somaj? dar cei care isi vor da demisia vor beneficia de somaj dupa locul unde au lucrat sau si la terminarea studiilor? se poate primi 2 somaje? anii de facultate vor fi inregistrati pe cartea de munca, ca vechime?

va multumesc
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 08:21, 21 Septembrie 2011
Persoanele care urmeaza o forma de invatamant nu beneficiaza de somaj, conform legii 76/2002
echo a scris:

freeelis a scris:

atata timp cat sunteti studenta, nu beneficiati de somaj.

Buna ziua! Sunt student si lucrez in cazul in care postul pe care il ocup se restructureaza primesc somaj? iar daca da! pe ce perioada si care ar fi valoare somajului in RON avand in vedere ca am lucrat 1 an si 8 luni, avand acum un salariu de 700 Ron Brut. Multumesc anticipat!


pe perioada cat sunteti student, nu beneficiati de indemnizatie de somaj chiar daca ati lucrat , iar c.i.m. va inceta pentru motive neimputabile dvs.
buna seara. am o nelamurire la care am cautat un raspuns, dar nu am gasit. sunt student si trebuia sa dau licenta luna asta, dar din cauza unor restante am amanat-o pentru anul viitor. in acelasi timp sunt angajat si pe 1 iulie 2009 (maine), fac 12 luni de vechime la actualul loc de munca. din cauza "crizei" maine va fi si ultima zi de munca, angajatorul imi va inceta contractul de munca. in cazul dat pot lua somaj sau nu?..

aici am gasit ca as putea dar nu stiu daca mai este valabil:
[ link extern ]

multumesc. astept un raspuns.
Ultima modificare: Marți, 30 Iunie 2009
zero33ml, utilizator