Precizez, la fel ca în precedentul mesaj, că nu am răspunsuri la toate întrebările dvs. Pentru că întrebările dvs. vizează activitatea internă a instanţelor, întrebări la care răspunsuri exacte ar avea personalul auxiliar de justiţie, îmi permit să vă sugerez să citiţi Hotărârea CSM nr. 387/2005 pentru aprobarea Regulamentului de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti. O formă actualizată a acesteia se găseşte chiar pe site-ul CSM:
[ link extern ]
2.1.1. Aceste cereri-tip se află în arhivele instanţelor şi nu costă. Dacă citiţi art. 92, alin. (2) şi alin. (3) din Hotărârea CSM nr. 387/2005, veţi vedea că dosarul se studiază numai în urma formulării unei cereri scrise. Unele instanţe (presupun că nu toate), au făcut cereri-tip pe care le dau spre completare celor care doresc să studieze un dosar în arhivă.
3.1 Dosarele de fond şi de recurs se conexează la dosarul în care urmează să se judece contestaţia în anulare. ªi în situaţia speţei dvs., instanţa are "în faţă" toate dosarele.
4. Este vorba despre cererea
ulterioară datei la care instanţa de recurs a pronunţat hotărârea pe care aţi atacat-o, deci cea din 29.11.2011.
5.1. Pentru a solicita fişa dosarului nu se formulează cerere scrisă, întrucât aceasta nu este un înscris pus la dispoziţia justiţiabililor. Prin urmare, nu are ce să se timbreze.
5.2. Pe loc.
5.3. Eu nu cred că puteţi solicita transmierea ei pe fax sau e-mail. Fişa dosarului este un act intern de evidenţă al instanţei, nu un document pus la dispoziţia justiţiabililor.
Mult succes în continuare!
Later edit
Depuneti la dosarul cauzei dovada datei la care ați luat cunoștință de decizia atacată '' se poate referi și la asta? :
Legea 202 /2010
5. După articolul 86 se introduc două noi articole, articolele 861 şi 862, cu următorul cuprins:
..................
Răspunsul este: "art. 86 ind. 1 Cod procedură civilă nu are nicio legătură cu discuţia".
V-am spus pe larg la ce se referă, dar este numai opţiunea dvs. să mă credeţi sau nu. Succes! :)