Sper ca cineva sa ma poata lamuri. Problema este urmatoarea: in 2006 m-am angajat la o companie cu toate formele legale, pe functia de referent economist (desi eu practic am fost Translator si un soi de administrator de birou - ceva mai mult decat secretara). In anul 2008 firma respectiva a fost preluata de o alta companie, personalul, sediile si toate celelalte ramanand practic aceleasi. Primul contract de munca s-a incheiat prin demisie - am fost toti pusi sa ne dam intr-o zi demisia de la respectiva companie iar a doua zi ne-am angajat la cea de-a doua tot cu forme legale, tot pe aceleasi functii, etc. Apoi in luna decembrie am plecat de buna voie prin demisie la o alta companie, ocazie cu care am cerut cartea de munca incheiata (normal) si deciziile de incetare ale ambelor contracte, pe care nu le-am primit; mi s-a zis ca nu-mi trebuie mie, ci doar companiei si pentru ITM, desi eu am cate un exemplar de decizie de incetare pentru fiecare CIM de pana acum. In fine, recent am resolicitat cartea de munca incheiata si mi s-a spus ca ITM nu vrea sa o lucreze pentru ca nu exista adeverinta de studii (eu am studii universitare neincheiate, am inghetat practic ultimul an de facultate si acum am o alta disputa cu universitatea referitoare la situatia scolara) si prin urmare nu pot fi incadrata ca referent economist sau economist din acest motiv, iar solutia ar fi ori sa aduc eu o adeverinta de la facultate care sa clarifice situatia studiilor (ceea ce nu prea pot face) ori sa fiu reincadrata intr-o alta functie inferioara, evident. Logic, am intrebat cum pot fi reincadrata in conditiile unor contracte de munca incheiate... Pana acum nu am aflat solutia. Intrebari: chiar este real acest lucru? Fostul angajator poate face acest lucru fara participarea mea? Sau ce pot / ce trebuie sa fac eu in aceasta situatie pentru a primi pana la urma cartea de munca incheiata? Va multumesc.
Decizia de incetare a CIM se depune la ITM in termen de 5 zile de la incheierea ei. Apoi se comunica angajatului, care are posibilitatea sa conteste respectiva decizie in termen de 30 de zile de la comunicare la instanta de judecata in cazul in care considera ca s-a emis cu nerespectarea dispozitiilor legale.
Demisie
constantin pricope
Buna seara.
In luna mai 2010 am demisionat de la firma la care lucram. Patronul a primit cererea de demisie, nu a inregistrat-o si nu a aprobat-o. In ... (vezi toată discuția)