Pe lista de plata este normal sa fie coloane separate pentru fondul de reparatii si pentru fondul de rulment.
Uneori este necesar si coloana separata pentru reparatii curente sau pentru restante reparatii. Alteori nu sunt necesare toate aceste coloane si anume in situatia cand nu sunt proprietari care sa nu fi achitat aceste foduri sau aceste cheltuieli.
Nu este necesar sa se elibereze chitante separat decat pentru fondul de rulment, asa cum prevede legislatia. Celelalte sume achitate pentru intretinere, reparatii, fond reparatii, chirii, fonduri speciale, penalizari, sponsorizari... pot fi trecute pe aceeasi chitanta.
Asa prevede legislatia asociatiilor de proprietari.
@poparlan spunea mai sus:
Ministerul Finanţelor Publice
Normă metodologică din 28/12/2001
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 20 din 15/01/2002
privind organizarea şi conducerea contabilităţii în partidă simplă de către persoanele juridice fără scop lucrativ
REGISTRU PENTRU EVIDENŢA FONDULUI DE RULMENT ªI A ALTOR FONDURI
[pentru asociaţiile de proprietari (cod 14-6-25)]
la col 1 se cere : Numarul si data documentului de stabilire/încasare/plata
acest lucru scapa neobservat cu toate ca ;legea 230 face trimitere la min. finante
Pai la coloana 1 sigur ca se scrie ceea ce se spune in aceasta norma: lista de plata/chitanta. Dar acest ordin pe care-l invocati nu spune ceea ce sustineti
se face chitanta separat pentru fiecare fond, nu se amesteca banii, se tine evidenta separat conf legii finantelor
Nu se face chitanta separat decat pentru fondul de rulment. Banii "se amesteca" in sertar, in casierie, in sodul casei, in soldul contului de la banca s.a.m.d. Banii, indiferent din ce sursa provin, intra in trezoreria asociatie si aici in orice moment se poate constata si verifica existenta banilor ca suma, cuantu, sold si nu evidenta lor pe surse si destinatii.
Aceasta evidenta pe surse si destinatii se tine in "registre", acele registre din care ulul l-ati amintit in postarea dumneavoastra.
Asa ca nu amestecati evidenta surselor si destinatia banilor cu soldul, cu trezoreria, cu bugetu (punga) asociatiei.