ioanbutariu a scris:
Posibil ca respectivul client sa doreasca sa aiba raportul semnat si stampilat, intrucat ANAF in unele cazuri sa ceara. Depinde de cine vine in control.
imi pare rau sa o spun dar imi lasati impresia ca nu prea ati citit cu atentie intrebarea mea
unde pot gasi "normele si procedurile privind aplicarea Codului fiscal, practica verificarilor fiscal si jurisprudenta in aceasta materie" la care mi s-a facut trimitere, iar daca cunoaste cineva aceste norme, imi poate spune exact prevederile in aceasta situatie?
deci vreau ceva exact, nu "intrucat ANAF in unele cazuri sa ceara. Depinde de cine vine in control"
Ideea e ca atat eu cat si avocatul cu care colaborez suntem in concediu acum (separat, fiecare cu concediul lui :D ) dar pana atunci vreau sa rezolv aceasta problema demonstrandu-i respectivului director financiar ca nu are dreptate, daca intr-adevar nu are, pentru ca mie mi se refuza facturi la plata si la randul meu am de platit furnizor si salarii.
Oricum, cand voi reveni, chiar daca in prim faza voi trimite aceste hartii banale in original ca sa scap de discutii, voi studia bine impreuna cu avocatul contextul legislativ si daca intr-adevar nu vom gasi vreun articol care cere in mod expres stampila pe aceste rapoarte, voi reveni la rapoartele electronice, sau poate in original doar semnate fara stampila, iar daca clientul nu le accepta il voi actiona in judecata pentru a putea crea un precedent destul de puternic.
Pana una alta speram ca pe acest forum cineva experimentat in domeniu sa ma ajute cu informatii exacte pe care sa i le servesc directorului financiar al clientului in cazul in care am dreptate, astfel incat sa-mi incasez banii pana vineri