Buna ziua! Am facut in 2006 un contract cu o firma de telefonie mobila. In sediul acestora mi s-a furat cartela de catre un angajat care s-a folosit de ea. In zilele de dupa incident am fost si am sesizat firma de acest lucru, si am cerut sa se ia masuri. Respectivul a fost dat afara iar mama mea a fost anuntata ca s-a reziliat contractul. In zilele acestea, mi s-a trimit o instiintare de la Biroul de recuperari ca am o datorie de aproximativ 7000 de RON, aceasta suma insemnand contravoalrea serviciilor( de care nu m-am folosit) in valoare de 670 de RON, penalitati de intarziere 5300 de RON, taxa de reziliere 947 de RON, toate acestea insumannd aproximativ suma mentionata mai sus. Mi s-a spus de la Biroul de recuperari ca mi s-a trimis facturi sa le platesc, cu toate ca eu nu am primit nimic acasa, daca le primeam normal ca le plateam. Acum au sunat-o pe mama ca o sa se intalneasca in instanta. Mama nu are de unde plati, e pensionara si de ce sa platesc eu pt greseala altora? Mi s-a spus ca acel contract a fost reziliat, angajatul acela dat afara, nu am primit nici o factura iar acum sa platesc aceasta suma exorbitanta mi se pare total aberant. Ce pot face in acest caz? Nu vreau sa platesc de ceva ce nu m-am folosit si nici sa trag dupa greseala altora. Mentionez ca acel contract de reziliere nu a fost semnat de mama
In aceea instiintare nu mi s-a spus nimic despre cele mentionate de dumneavoastra, decat cele care am mentionat anterior. Dar mi s-a spus ca ma va actiona in instanta. Sper sa fie doar o modalitate de intimidare si nu sa fie ceva care sa se intample.
Fiti calm pentru ca telefoane si amenintari veti tot primi. Eu datoram 100 lei pentru ceva ce trimisesem inapoi si respectivii nu mai ridicasera de la posta si m-au stresat cam 6 luni. Le scrieti exact ce ne-ati spus si noua. Daca continua puteti sa ii ignorati. O sa vina scrisori si telefoane si alte lucruri. Ignorati.