Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Din cate stiu exista legea in care ai dreptul 10 zile sa returnezi produsele comandate online.
Eu am situatia respectiva: am dat un avans online(proforma), produsul nefiind in magazin ci doar pe comanda,si dupa 2 saptamani a ajuns in magazin, am fost si am platit restul de bani si l-am luat personal de acolo.
In acest caz se poate aplica legea celor 10 zile tinand cont ca am mici probleme cu acest produs?
Si imi poate spune si mie cineva in ce caz ma clasez eu? Adica daca avansul pt comandarea produsului a fost achitat on-line (sub forma de proforma) si restul platii s-a efectuat la magazin cand am fost sa ridic produsul, pot sa cer schimbarea lui si ei sa fie obligati sa faca acest lucru?
Comanda a fost facuta online, este aplicabil ce a scris cyan adica Ord. 130/2000. Legea 449/2003 nu are nicio legatura cu situatia dvs.
Ordonanta reglementeaza denuntarea contractelor nu schimbarea produselor etc. In baza ei nu puteti beneficia decat de restituirea pretului.
Incercati o negociere insa nu la magazin ca ei doar executa in acesta caz, ci prin e-mail sau telefon la contactele postate pe site.
Nu am zis asta. Nu sunt obligati sa va inlocuiasca produsul, sunt obligati sa va restituie pretul.
V-am sugerat sa incercati o intelegere cu ei daca doriti altceva insa alt produs similar cu acesta (ati scris sa imi comande inca o data produsul)... nu stiu ce sa spun, e ciudat.
De ce v-ati razgandit?