avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1072 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... tichete cadou/tichete vacanta
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

tichete cadou/tichete vacanta

Va solicit ajutorul pentru urmatoarele situatii :
Valoarea tichetelor cadou este neimpozabila (150 lei) pentru fiecare ocazie cu care se acorda sau anual ?Celelalte contributii se constituie asupra lor ?
Daca societatea este pe pierdere primele 2 luni are dreptul de a acorda tichete de masa (tinand cont ca ele se acorda anticipat ) iar in continuare nu se stie ce va fi ?
Cel mai recent răspuns: Alex_chris , utilizator 11:55, 26 Iulie 2018
Buna ziua.Sunt PFA (cabinet medical).Urmeaza sa platesc impozitul pe profit pt.anul 2014 care este mai mare decit am estimat la inceputul anului 2014.Intrebarile mele sunt:
1. pot sa acord tichete de vacanta din valoarea sumei care urmeaza sa platesc ca diferenta de impozit pt.2014,si daca da cum procedez in contabilitate?
2.Fiind titularul PFA-ului am voie sa acord mie tichete de vacanta,sau numai pt.angajati?
Buna ziua! As dori sa stiu ce se poate face in cazul pierderii tichetelor de vacanta? Se pot retipari altele avand in vedere ca sunt nominale si contin si cnp ul persoanei in cauza si totodata ca si ele au o serie si fiecare tichet in parte are seria lui... va multumesc anticipat si astept un raspuns. O zi frumoasa!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Sindicat elenaoana elenaoana Pot fi date tichete cadou membrilor cotizanti ai unui sindicat, in conditiile in care Sindicatul nu este angajator, cum prevede Legea 193/2006? (vezi toată discuția)
Tichetele cadou romanik romanik Va rog sa ma lamuriti si pe mine in problema impozitarii tichetelor cadou.Stiu ca la acordarea tichetele cadou, pt. copiii minori ai angajatilor, nu se ... (vezi toată discuția)