avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 926 soluții astăzi
Forum Suport Tehnic Modificări în avocatnet.ro Noutati: Profil utilizator, Nivel de popularitate si ...
Discuție deschisă în Modificări în avocatnet.ro

Noutati: Profil utilizator, Nivel de popularitate si Aplauze

Pentru inceput, trebuie sa specificam foarte clar faptul ca doar utilizatorii care au contul activ (au confirmat adresa de email asociata contului) beneficiaza de aceste facilitati.

Profil de utilizator:
Fiecare utilizator are pagina proprie, unde isi poate regasi prietenii, informatiile pe care doreste sa le faca publice, poza si multe alte elemente legate de activitatea sa in cadrul Comunitatii Avocatnet.ro. Profilul poate fi accesat fie direct pe link-ul "Profilul meu" din casuta de cont, fie prin intermediul forumului, unde apare butonul "Profil utilizator" chiar sub poza utilizatorului respectiv.

Nivel de popularitate:
Nivelul de popularitate este stabilit de numarul de aplauze pe care le-a strans un utilizator de-a lungul timpului. Ca principiu, un utilizator de nivel 2 este mai popular decat un utilizator de nivel 1. La fel, un utilizator de nivel 3 este mai popular decat un utilizator de nivel 2. Algoritmul de calcul al nivelului de popularitate este unul automat. Ca sa intelegi de ce nivelul tau este diferit de al altui utilizator, trebuie sa verifici numarul de aplauze pe care l-ai strans tu si cel pe care l-a strans utilizatorul in cauza.

Iata mai multe informatii despre nivelele de popularitate:
www.avocatnet.ro/content/int...

Aplauze
Aplauzele sunt punctele care stau la baza constructiei popularitatii unui utilizator Avocatnet.ro. Pentru a afla mai multe detalii despre aplauze, va invitam sa accesati pagina de mai jos:
www.avocatnet.ro/content/int...

Consultanti si utilizatori
Fiecare utilizator din Avocatnet.ro are un profil propriu. Consultantii au doua: unul de utilizator si unul de consultant. In forum, consultantii sunt reprezentanti ca si consultanti. Profilul lor de utilizator poate fi accesat doar prin intermediul profilului de consultant.

Consultantii vor continua sa poata fi recomandati in forum. Mai mult, daca cineva recomanda un consultant in forum, recomandarea isi transmite efectele si asupra numarului de aplauze pe care il primeste utilizatorul consultant.

Asteptam intrebari, propuneri, etc. Saptamana viitoare promitem sa implementam toate propunerile / sa rezolvam toate problemele / sa identificam-eliminam toate partile negative ale sistemului nou-lansat.

Multumim ca sunteti alaturi de Avocatnet.ro.

Ultima modificare: Vineri, 3 Aprilie 2009
Alin Popescu, administrator
Chiar nu-mi dau seama. Poate ne lamureste Alin.
O sa fiu sincer sa spun ca initial am gandit sistemul ca sa poata fi posibila autorecomandarea, dar n-as putea sa spun ce e online acum si ce nu.

Si, dat fiind ca pianistul este in concediu pana luni, nu prea stiu ce sa zic. Promit sa ma interesez astazi si sa vad ce pot afla. Revin ;)

PS
Si discutand asta, mi-am dat seama ca ar mai fi ceva interesant la Forumul nostru. Adica, sa poti scrie @pianistul spre exemplu, si sa i se trimita o notificare cum ca lumea asteapta un raspuns de la el in topicul asta. Ce parere aveti?
adica daca iti este pomenit id-ul cu @ sa afli, daca te "barfeste"cineva?Excelent=D>
Da, e o idee buna. Sa nu mai fim in postura in care "stie tot satul dar nu stie barbatul". :D
cu toate ca in viata reala....

Alte discuții în legătură

Modificari 8 iunie 2010 Alin Popescu Alin Popescu Incepand din aceasta seara, profilul de utilizator Avocatnet.ro a suferit niste mici modificari. Astfel, in locul listingului de mesaje scrise in forum pe care ... (vezi toată discuția)
Sugestie" rating recomandari ContSters87904 ContSters87904 Ma gandeam sa facem asa cum exista un rating de popularitate sub care sunt afisate un nr de aplauze si un buton langa el sau pe profilul de consultant, unde ... (vezi toată discuția)
Una-doua sugestii functionale! nucu$ nucu$ Una ar fi: sa putem afla nu numai [i]cand[/i]/[i]de la cine [/i]primim aplauze, ci si la care raspuns/postare.E greu?Ar fi foarte folositor in cazul cand ... (vezi toată discuția)