Pasul 1 este rezolvarea problemei pe cale amiabila, ameninti "printre dinti" cu OPC-ul (ANPC) si apoi cu instanta de judecata.
Pasul 2 este trimiterea unei sesizari la ANPC, o poti face si on-line
[ link extern ]
ANPC-ul se "baga" numai daca ai incercat sa o rezolvi intai cu "amiabila".
Te legi de faptul ca nu ai fost informat corect despre finalizarea cursului, ca nu emit diplome acreditate MEI, MM sau ANF (CNFPA), etc.
Aici e cam cu dus/intors, ai avut un contract pe care se presupune ca l-ai citit inainte de a-l semna, dar mergi pe chestia cu "dezinformarea" sau "practica comerciala inselatoare" adica prestatorul de servicii/vanzatorul a dat informatii false si a omis informatii esentiale pe care erai indreptatit sa le cunosti ptr. a face o achizitie avizata.
Orice firma care ofera servicii de formare profesionala (cursuri) trebuie sa fie acreditata sau autorizata in acest sens.
Tu cunosti cel mai bine clauzele care sunt pe acolo si eventual avocatul la care vei apela daca ajungi la pasul urmator (3)!:)
Pasul 3 este depunerea unei plangeri la judecatorie.
Recomandat ar fi ai un avocat care sa citeasca contractul, sa "scoata" din (con)text orice iti poate veni in ajutor si sa te reprezinte in instanta.
Consultanti poti sa cauti in meniu la rubrica "Consultanti".