Da, m-am exprimat gresit. In cerere am scris doar ca doresc scoaterea de la intretinere pe luna decembrie 2013 , nu am trecut zilele in care suntem plecati, doar ca m-a intrebat seful scarii in ce zile am lipsit dupa ce am aflat ca nu a fost luata in considerare .
Acesta e si motivul pt care sunt nedumerita, fiindca nu as sta sa fac cereri aiurea daca as stii ca o sa stau luna aia acolo. Problema sefului scarii era ca "cand mi-ati lasat cererea erati inca aici" , adica in 21 decembrie. Eu am scris ca doresc scoaterea de la intretinere pe luna decembrie 2013 si daca apar modificari ma oblig sa-l anunt.
Apoi, mai am o intrebare. Caldura se calculeaza pe suprafata sau pe suprafata si nr de persoane ? Fiindca am vazut ca indiferent daca e o persoana sau doua , suma e aceeasi de plata (am comparat cu alte apartamente cu aceeasi suprafata unde erau 2 persoane pe luna decembrie).
Aveti o versiune proprie si originala despre repartizarea cheltuielilor in cadrul as. proprietari, astfel incat o sa primiti tot felul de raspunsuri, majoritatea aratandu-va unde si cum ati gresit.
Situatia trebuie sa fie clara: in luna decembrie stiu ca sunt plecat din localitate, impreuna cu familia. Bun, ce trebuie sa fac pentru a mi se reduce costurile? Proprietarul face o cerere/notificare catre as. prop., dar cand? Avand in vedere exemplul dvs., cererea trebuia facuta dupa data de 15-20 noiembrie, nu pe datra de 21 dec. cum ati procedat dvs. Mai mult, incepeti sa adunati zilele de weekend cu perioada sarbatorilor de iarna.
Puteti propune in urmatoarea AG a proprietarilor (trim. I / 2014) si sa hotarati dotarea fiecarei persoane cu cartela de pontaj, sau sa angajati o persoana in fiecare scara de bloc care sa tzina o foaie de pontaj in care sa se stie exact cat si cine a locuit in cladire... Pai altfel cum sa facem sa multumim pe toata lumea? Sigur, trebuie facute niste calcule, in sensul performanta / pret. Renteaza sa facem niste cheltuieli pentru a tizine evidenta persoanelor, asa cum propuneti sau nu renteaza.
Asa cum s-a mai spus mai sus, in fiecare as. prop. sunt astfel de situatii, ca cea descrisa de dvs., sau altele asemanatoare: sotul unei doamne face un serviciu - undeva in zona cailor ferate - adica pleaca la serviciu dimineata si se intoarce peste doua zile. Face doamna niste socoteli, pe zile, pe ore si constata ca sotul lipseste mai mult de 15 zile/luna, astfel incat solicita sa fie scazut de la plata cheltuielilor/pe persoana permanent... Au fost discutii, chiar in AG si s-a hotarat ca una luna sa fie "prezent" si o luna "absent" ... Este o adevarata nebunie, insa avem noroc ca nu avem prea multe cazurii ca cel prezentat. Mentionez ca la noi cheltuielile pe persoana cuprind: chelt. cu salubrizarea = 7,20 lei, chelt. cu energia electrica = 2-3 lei / la 2 luni si uneori diferente la pierderi de apa, cam 0,5 - 0,9 lei / luna. Discutam de cca. 10 lei/luna.! Am inteles ca la dvs. mai sunt si cheltuielile pentru gaz metan, care in toate cazurile, iarna sunt mai mari si poate ca, ati avea oarecare dreptate in toate aceste demersuri, insa, trebuie sa tzineti cont de ce mai spunem si noi pe-aici. Suntem oameni cu destula experienta in acest domeniu, asa ca daca vreti sa tzineti cont de ce va spunem, bine, daca nu, la fel de bine.
Cu stima,