avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 587 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
ValeriuIon a scris:

Potrivit dispozițiilor cuprinse în NCPC, judecătorul esteincompatibil în următoarele cazuri:

a) când este învestit să soluționezeo contestație la executarea începută în temeiul unei hotărâri judecătorești pronunțate de acesta, contestație prin care, alături de alte critici, se invocă și apărări de fond împotriva titlului executoriu;
b) când este învestit să soluționezeo cerere de revizuire îndreptată împotriva unei hotărâri pe care a pronunțat-o;
c) când este căsătorit cu sora soției avocatului uneia dintre părți.

b,c

tabarca zice ca nu e incompatibilitate pe disp. art. 41 alin (1) pentru ca aceasta exista daca judecatorul s-a pronuntat in cazul aceluiasi proces. Drept urmare, daca judecatorul este sesizat pe cale separata cu o actiune chiar identica prin parti, obiect si cauza cu cea asupra careia s-a mai pronuntat printr-o hotarare anterioara, nu exista incompatibilitate.
Totusi, ar putea fi invocata incompatibilitatea de la art. 42 alin (1), judecatorul avand interesul sa pronunte o hotarare care sa o confirme pe cea anterioara.